הסטיילסטית שיפרית אביב היא האישה שעומדת מאחורי היוזמה "עטופות בסטייל" - חנויות פופ־אפ של אופנה ללא עלות לנשים שפונו מבתיהן בליווי סטייליסטית אישית.
אביב, בעלת בית ספר להכשרה וליווי עסקי לסטייליסטיות, החליטה על היוזמה כשנחשפה כבר בשבוע הראשון למלחמה לכמויות הבגדים הגדולות שהגיעו לבתי המלון.
1 צפייה בגלריה
מדינה בהתנדבות
מדינה בהתנדבות
חנות הפופ־אפ הראשונה שנפתחה בת"א, נרשמה כהצלחה ובעקבותיה גדל המיזם ויתרחב לרחבי הארץ
(צילום: פרטי)
"התחלתי לחשוב כמה זה נורא עבורן, שיש נשים שעזבו את הבתים רק עם הבגדים שעליהן, והתחושה עכשיו שהן צריכות לאסוף בגדים מתוך ערימה שתרמו להן", אומרת אביב, שהבינה את הצורך של אותן נשים ביחס אישי וביצירת מלתחה חדשה ומותאמת. "אני ועוד כמה סטייליסטיות פרסמנו שאנחנו מחפשות בגדים עם דגש על זה שאנחנו עושות מיון קפדני - מה שאני לא ארצה ללבוש, לא אקח. הנשים נרשמות מראש דרך לינק, וכל אחת מגיעה בזמן שלה ומקבלת יחס אישי וחם".
חנות הפופ־אפ הראשונה שנפתחה בת"א, נרשמה כהצלחה ובעקבותיה גדל המיזם ויתרחב לרחבי הארץ.
"אנחנו דואגות שיהיה טווח מידות שנע בין 32 ל־50. הגיעו אלינו נשים שאמרו לנו שזו הפעם הראשונה מאז השבת הארורה שהן מסתכלות במראה, והן רואות את עצמן, מתרגשות ובוכות", מספרת אביב.
מי הנשים שאתן פוגשות? "פנתה אלי אישה שקמה משבעה על הבן שלה שנרצח במסיבה והיא רוצה עזרה לבנות מלתחה. הגיעה אלינו מישהי שכמה מבני משפחתה חטופים והייתה צריכה לטוס לארצות הברית כדי לדבר בנושא והיא צריכה להראות ייצוגית - ועזרנו לה לבנות מלתחה. אנחנו מרגישות שאנחנו עושות דבר חשוב, צריכות את זה כדי להרגיש בחיים".
ליצירת קשר ופרטים על המיקומים: https://shiftochic.ravpage.co.il/otfotnachsholim
אינסטגרם: שיפרית אביב