2 צפייה בגלריה
הנחל בו סאלח בן מוחמד עומרי תקף מינית ילדות, נערות ונשים
הנחל בו סאלח בן מוחמד עומרי תקף מינית ילדות, נערות ונשים
המקום שבו הותקפו הנשים
סיוט בנחל הקיבוצים: כתב אישום הוגש לבית המשפט המחוזי בנצרת נגד סאלח בן מוחמד עומרי מהכפר סנדלה שבגלבוע, בגין תקיפתן המינית של אישה ועוד שתי נערות - שהגיעו לבלות בעמק המעיינות שליד בין שאן.
עומרי בן ה-21 נעצר בפעילות של שוטרי משטרת בית שאן, ועו"ד שני אגוזי מפרקליטות מחוז צפון האשימה אותו בשלושה מעשים מגונים, מעשה מגונה בפומבי ותקיפה סתם.
רפ"ק קוג'אן תחאוחו, קצין אגף החקירות והמודיעין במשטרת בית שאן, סיפר כי לפני כשבועיים "התקבלה תלונה על הטרדות מיניות בנחל הקיבוצים, ליד קיבוץ ניר דוד. הדיווח היה על אדם שתוקף מינית נערות ומבצע בעצמו מעשים מגונים. הוא זיהה צינור מים רחב שדרכו עברו בנות שהגיעו לבלות בנחל, נעמד ביציאה ממנו והחל לתקוף אותן. הוא תקף אישה בשנות ה-50 לחייה ולאחר מכן את הנערות".
2 צפייה בגלריה
yk13582904
yk13582904
"תקף אותי כשבני המשפחה שלי לידי". דנה (שם בדוי)
(צילום: אלעד גרשגורן)
קצין המשטרה הוסיף כי "החשוד הכחיש בחקירה את כל החשדות נגדו. לצערי, נשים שהגיעו לבלות יום כיף בסוף החופש הגדול נפלו קורבן לעבירות מין קשות".
עו"ד אגוזי ציינה בכתב האישום: "תושבת הצפון הגיעה לבילוי עם בני משפחתה בנחל הקיבוצים. ביציאה מצינור המים התקרב אליה הנאשם, ליטף את בטנה מספר שניות לשם גירויו המיני, והיא סיפרה מיד לבני משפחתה על הפגיעה. בהמשך החליטה כי ברצונה לשוב לצינור, וביקשה מבני משפחתה להקיף אותה כדי שתרגיש בטוחה. ביציאה מהצינור הגיח הנאשם בשנית והטריד אותה פעם נוספת".
נערה אחרת, בת 16, גם נפלה קורבן לנאשם. "הנערה ואחיה גלשו יחד בצינור. הנאשם שהבחין בהם שב ונכנס מקצהו השני של הצינור, נגע בחזה של הנערה, וביד השני גירה את עצמו מינית. הנערה קראה לעזרה וצעקה כי הנאשם נוגע בה".
רפ"ק קוג'אן תחאוחורפ"ק קוג'אן תחאוחוצילום: משטרת העמקים
דנה (שם בדוי), אחת הקורבנות, סיפרה: "הגעתי לבלות עם בעלי, שני הילדים וחברה של הבן שלי. באנו למקום אחרי שקיבלנו המלצות כדי לבלות יום כיף משפחתי. הוא תקף אותי כשבני המשפחה שלי לידי. הייתי בהלם. נתתי לו מכה כדי שיפסיק והתחלתי לצעוק. הוא לא ביקש סליחה ולא הגיב בכלל. מעולם לא קרה לי דבר כזה. זה הסיוט של החיים שלי".
עו"ד עמיד מוקטרן, שמייצג את עומרי, מסר: "הוא מכחיש את כל האישומים שמיוחסים לו. נלמד את הראיות ונגיב בבית המשפט. מדובר בצעיר נורמטיבי ללא כל עבר פלילי".
פורסם לראשונה: 00:00, 07.09.23