"דיברנו בפעם האחרונה לפני שנכנס החג. ידעתי שהוא הולך למסיבה, אבל לא חשבתי על זה יותר מדי. ידעתי שיש אזעקות ושמענו פרטים כלליים, אבל לא היה לי מושג על כלום, כי הייתה שבת. רק כשיצאה השבת גיליתי על האסון במסיבה.
התקשרתי לחבר שלו, והוא סיפר לי שכשהתחילו היריות, הם התחילו לעזור לפצועים והעבירו אותם לחובשים ולאמבולנסים. הם ניסו לרוץ לכיוון הכביש המרכזי, אבל אז הם ראו שיורים עליו ועל חבר שלו RPG . יוסף חיים רץ שמאלה, והחבר רץ ימינה והסתתר מתחת למכונית. החבר נפגע מהטיל, והספיק לראות את יוסף חיים מציץ מאחורי המכונית שמאחוריה הוא התחבא. אחר כך הוא לא ראה אותו יותר.
1 צפייה בגלריה
yk13639159
yk13639159
(צילום: אביגיל עוזי)
יוסף חיים הוא בחור כל כך אהוב, אני מקבלת המון הודעות מחברים שלו שמספרים לי כמה הוא עזר להם. אחד מהם אפילו סיפר לי שהוא קיעקע על הגוף את הפנים שלו. אני אם חד-הורית, והוא תמיד עוזר לי, אפילו שילם בשבילי שכירות פעם אחת. החברים שלו אומרים לי כל הזמן שלא משנה איפה הוא נמצא, בטוח שמח שם - הוא מפיץ כל כך הרבה אור סביבו, שהם בטוחים בזה.
הוא עובד כברמן וחולם להתחיל ללמוד משהו בתחום הקואצ'ינג, ובינתיים קורא המון ספרים. הוא התחיל להתעניין בזה כשאני בעצמי למדתי את שיטת הטיפול NLP. בשנה האחרונה הוא גר אצל סבתא שלו, כי היא גרה במרכז וזה יותר קרוב לו לעבודה, וגם איתה יש לו קשר מאוד טוב.
קשה למצוא את המילים - אני פשוט רוצה את הבן שלי בבית, עכשיו. זאת התפילה שלי וזאת התקווה שלי".
משפחות חטופים ונעדרים המעוניינות להשתתף בפרויקט: yediot.oct@gmail.com
פורסם לראשונה: 00:00, 19.10.23