האתר 7.10 Hamas Massacre עלה לאוויר רק ביום רביעי האחרון, וכבר השיג נתונים מרשימים: יותר מ-43 מיליון חשיפות, מתוכן כחצי מיליון הובילו לכניסת משתמשים שבחרו להתעמק בתכני האתר - פשעי חמאס ב-7 באוקטובר.
את אתר הזוועות הבינלאומי החדש הפיקו מערך ההסברה הלאומי ודובר צה"ל, והוא הושק יום לפני תחילת הדיונים בבית הדין הבינלאומי לצדק בהאג. הכניסה אליו אפשרית רק מחוץ למדינת ישראל, ובשונה מסרט הזוועות של דובר צה"ל, הפנים בתיעודים בו טושטשו.
2 צפייה בגלריה
קיבוץ בארי
קיבוץ בארי
"ככל שמתרחקים מ-7 באוקטובר, חשוב עוד יותר להזכיר מה התחיל את המלחמה". ההרס בקיבוץ בארי
(צילום: Amir Levy/Getty Images)
האתר מחולק לשלושה חלקים: הפשעים שעשה חמאס ביישובים בעוטף עזה, הפשעים בבסיסים והפשעים בפסטיבל נובה. בכל אחת מהקטגוריות אפשר למצוא גלריה של תמונות וקטעי וידיאו שנבחרו במיוחד.
חמשת התכנים הכי נצפים באתר הם גלריה של יישובים אזרחיים, גלריה של המסיבה, גלריה של כוחות הביטחון, תמונה של מבוגר ללא לב (לכאורה) ותמונה של גופות בזיקים. בסך הכל עומדת כמות הצפיות בתכנים על 6,478,186 - ממוצע של 18.3 תכנים למשתמש. זמן השהייה הממוצע באתר הוא שתי דקות ו-17 שניות, שנחשב גבוה במיוחד בקמפיין באנרים.
האתר הצליח להגיע לכל אתרי החדשות הגדולים בארה"ב, בריטניה והולנד, ובדובר צה"ל ומערך ההסברה הופתעו לגלות שהאתר הגיע אפילו לאיראן והיו אליו מאות כניסות ממדינת האייתולות.
"אלה אחוזים טובים מאוד בשביל קמפיין אחרי שלושה ימי קידום", אמר יובל הורוביץ, ראש תחום קמפיינים בדובר צה"ל לשעבר, מיוצרי סרט הזוועות של דו"צ וממקימי האתר. "אנו מבינים כי ככל שאנו מתרחקים מ-7 באוקטובר, חשוב עוד יותר להזכיר מה התחיל את כל המלחמה. יש לזה חשיבות מכרעת ללגיטימציה העולמית. חשוב להדהד את זה לקהלים שלא באמת מבינים ואפילו לא מאמינים שזה מה שהיה ב-7 באוקטובר".
הוא מדגיש כי, "הצלחנו באמצעות האתר להחזיר את מראות 7 באוקטובר לתודעה, ואנו מנגישים את הפשעים ישירות לקהלים, במקומות שבהם הם נמצאים וגולשים".
מדינת ישראל משתמשת בכלים טכנולוגיים שמאפשרים את חשיפת האתר בפני מי שצופה בכתבות שליליות נגד ישראל במדיה העולמית. קידום האתר נעשה גם על בסיס מילות חיפוש כמו "דרום אפריקה", "תביעה", "רצח עם" ועוד, ועל בסיס גיאוגרפי - למי שנמצא באזור הולנד ובדגש על האג.