יאיר קספריוס, מנהל לשכת ראש הממשלה, הוצא באחרונה לחופשה עד להודעה חדשה. כבר יותר משבועיים שהוא לא נמצא בלשכת רה"מ, אך הוא עדיין משמש בימים אלה כנציגו האישי של נתניהו בוועדה הציבורית לבחירת משיאי משואות.
1 צפייה בגלריה
יאיר קספריוס, שרה נתניהו
יאיר קספריוס, שרה נתניהו
הוצא לחופשה בשל סכסוך עם רעיית רה"מ? קספריוס ושרה נתניהו
(צילום: שלו שלום)
לכאורה קספריוס הוצא לחופשה, אך כבר בשבוע הישיבות הראשון של הוועדה שבוחרת את חברי הרשימה היוקרתית הוא הגיע למלא את תפקידו. יש לציין כי יכולה להיות לו השפעה פוליטית על הבחירה - ובלשכה טענו כי לראש הממשלה תמיד היה נציג בוועדה, וכי אין בכך כל טעם לפגם.
באשר לקספריוס, בלשכה הסבירו כי הסיבה לחופשתו היא עניינים אישיים-משפחתיים, אך גורמים שמעורים בנושא טענו כי מדובר במשבר אמון עם רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, בעקבות חשיפת התכתבות פנימית שבה כתב קספריוס דברים על שרה נתניהו.
קספריוס מלווה את בני הזוג נתניהו כבר 15 שנה והוא נחשב לאיש הקרוב ביותר לראש הסגל בלשכת ראש הממשלה, צחי ברוורמן. יש אף הטוענים שברוורמן הוא זה ש"הקריב" את קספריוס וזרק אותו לכלבים. בלשכת נתניהו אמרו בתגובה שהדברים אינם נכונים. גם קספריוס עצמו הגיב: "קשקוש מוחלט. לא היה ולא נברא", טען.
עם זאת, מאחורי הקלעים יש חילופי האשמות בתוך לשכת נתניהו. ההאשמות מתמקדות בהדלפות שפוגעות בראש הממשלה וברעייתו, ומעורבותה בהחלטות שונות. שרים המקורבים ללשכה אומרים כי לשכת נתניהו הפכה ל"קן צרעות" וכי היא בדרך להתפרקות והרכבה מחדש. "יכול להיות שזה ייקח זמן בגלל המלחמה אבל נתניהו מבין שחייבים שם שינוי", אמרו.
פורסם לראשונה: 00:00, 28.03.24