ביום רביעי האחרון הובאה למנוחות מרינה מלינובסקי (32), שנרצחה לפני כשבועיים בתל אביב. מרינה נמצאה עם פצעי דקירה וסימני אלימות, כשהיא מכוסה בשמיכה בין שני בניינים בשכונת התקווה. ל-ynet נודע כי מתחזק החשד של היחידה החוקרת כי מלינובסקי נאנסה ולאחר מכאן נרצחה.
כמה שעות לאחר שנמצאה, שוטרי תחנת תל אביב וחוקרי הזירה של מרחב איילון הגיעו למקום והחלו בפעולות לסגירת הזירה, תוך גביית עדויות ואיסוף ממצאים במטרה להתחקות אחר חשודים. במקביל, בעקבות הערכת מצב בזירה הוחלט שהחקירה תוטל על היחידה המרכזית של מחוז תל אביב.
2 צפייה בגלריה
קברה של מרינה מלינובסקי שנרצחה וגופתה נמצאה בשכונת התקווה
קברה של מרינה מלינובסקי שנרצחה וגופתה נמצאה בשכונת התקווה
קברה של מרינה מלינובסקי
(צילום: דנה קופל)
2 צפייה בגלריה
מרינה מלינובסקי ז"ל
מרינה מלינובסקי ז"ל
מרינה מלינובסקי ז"ל
פעולות חקירה מהירות הובילו את שוטרי ימ"ר ת"א לאיתורו של ראוף שמילוב (58) תושב העיר, שנעצר והובא לחקירה במשרדי היחידה. מעצרו הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בעיר. היום (שני) צפויה היחידה החוקרת לבקש להאריך את מעצרו בפעם השלישית.
עוד נודע כי המנוחה, לאורך השנים, הגישה נגד החשוד לא פחות משלוש תלונות: ביוני 2022 הגישה תלונה בגין תקיפה, בעילה הגורמת לחבלה גופנית, ובעילה שבוצעה שלא בהסכמה חופשית. באוקטובר 2023 הגישה תלונה בגין איומים, תקיפה הגורמת לחבלה של ממש ובעילה שלא בהסכמה חופשית. בחודש ינואר הגישה תלונה שלישית בגין איומים, פציעה או חבלה זדונית שלא כדין, כליאת שווא, תקיפה הגורמת חבלה של ממש, בעילה שלא בהסכמה חופשית, ומעשה סדום שלא בהסכמה חופשית.
כלל התלונות הובילו למעצרו של החשוד ולאחר מכן הוא שוחרר. לימים התלונות נסגרו - ובעקבות הרצח נפתחו מחדש. החשוד שמר תחילה על זכות השתיקה, ובחקירות הבאות שלו, לדברי נציג היחידה החוקרת, "מסר גרסה מופרכת לחלוטין כגון שהוא אינו מכיר את המנוחה או איפה היה במהלך אותו יום".
פורסם לראשונה: 00:00, 01.04.24