39 משפחות קורבנות טרור, ביניהם קורבנות טבח 7 באוקטובר, הגישו אתמול (חמישי) לבית המשפט המחוזי בפלורידה תביעה בהיקף של מאות מיליוני דולרים, במסגרת החוק האמריקני למניעת טרור (ATA) נגד ארגון "סטודנטים למען צדק בפלסטין" (SJP).
1 צפייה בגלריה
הפגנה פרו פלסטינית מפגינים מחוץ ל אוניברסיטת קולומביה ב ניו יורק ארה"ב
הפגנה פרו פלסטינית מפגינים מחוץ ל אוניברסיטת קולומביה ב ניו יורק ארה"ב
הפגנה פרו-פלסטינית מחוץ לאוניברסיטת קולומביה
(צילום: רויטרס)
בתביעה צוין כי מדובר ברשת שהוקמה על ידי חמאס והאחים המוסלמים, הנתמכת על ידי ארגון הטרור וכי היא מספקת לחמאס תמיכה כספית ואופרטיבית. בכתב התביעה מפורט כיצד חמאס הרחיב בשני העשורים האחרונים באופן סמוי את מעורבותו בקמפוסים ובמכללות בארה"ב, ובזכות התמיכה והסיוע של ארגון SJP, הקים ארגון הטרור, למעשה, זרוע סטודנטיאלית אנטישמית כנגד יהודים בקמפוסים, תוך קידום אלימות. לרשת הארגון יש כ-200 סניפים ברחבי הקמפוסים בארה"ב, אשר הוקמו כהמשך לארגון AMP, "אמריקנים מוסלמים למען פלסטין", אשר הוגדר כארגון טרור.
נשיאת ארגון "שורת הדין", עו"ד ניצנה דרשן-לייטנר: "הגיע הזמן לחשוף את הצביעות של SJP ולהסיר את המסכות מאחורי מי שמעודד טרור ואלימות ברחבי ארה"ב. אלו לא אנשים תמימים: אלה אותם טרוריסטים שטבחו באלפי אנשים חפים מפשע, עינו ואנסו נשים, גברים וילדים. הם יפיצו אלימות ושנאה ברחבי המדינה, בדיוק כפי שעשו בישראל ב-7 באוקטובר - האם אמריקה מוכנה ל-7 באוקטובר שלה?".
פורסם לראשונה: 00:00, 03.05.24