הנה מגיעה עוד הזדמנות ואיתה שוב תקווה. המוח שלי אומר “אל תמהרי לשמוח, אל תפתחי תקוות, כבר חווית כל כך הרבה אכזבות, כל כך הרבה אגרופים כואבים בבטן שהשאירו אותך בלי אויר, עם קושי עצום להתרומם ולהמשיך הלאה”. אבל הלב לא מקשיב למוח, הוא נאחז בכל שביב תקווה, הוא חייב להיאחז, כי אסור לנו להתייאש ולוותר.
אני יודעת שגדי מתמודד עם תנאי השבי הקשים ורק מחכה לחזור שוב הביתה לחיבוק החם שניתן לו. הוא נלחם על חייו בשבי, אז אין סיכוי שנתייאש או נוותר.
1 צפייה בגלריה
yk13946620
yk13946620
מחכה לחזרתו. עינב מוזס לצד גדי
( | צילום: רון רחמים)
גדי, נועה, סשה, ארבל, אריאל, דוד, קיט, אוהד, מתן, כרמל, יורם, חיים, עמירם, ירדן, שירי, כפיר, אריאל, נעמה, לירי, עומר ועוד כל כך הרבה אזרחים, חיילים וחיילות נמצאים בשבי הנורא ומצפים שהמדינה תחזיר אותם הביתה.
האנשים שיצאו להגן על בתיהם ועל המדינה ונפלו בקרב, הנרצחים שהמדינה לא הצליחה להצילם, גם הם חייבים לשוב הביתה, לקבורה מכבדת.
ישראל במלחמה כבר שמונה חודשים. המערכה הצבאית הביאה להישגים ביטחוניים, אבל היום כולם כבר מבינים שמערכה צבאית לא יכולה להחזיר את בני הערובה בחיים וגם לא את כל ההרוגים והנרצחים שבעזה.
יש הקוראים להפסקת המלחמה "כניעה", אני קוראת לזה אומץ וגבורה. האומץ לומר – הגענו להישגים ביטחוניים, עכשיו הזמן לעצור ולהשלים את חובתנו לאזרחי המדינה ולהחזיר את כל בני הערובה. האומץ לא להיכנע לקולות קיצוניים בממשלה שמשתמשים בשפה אלימה ומאיימת. גבורה ועמידה איתנה אל מול הדחף של כולנו לנקום באויב שפגע בנו ובכבודנו קשה כל כך, ובמקום יצר הנקם, לתת מקום ליצר החיים.
בני הערובה שבשבי כבר לא צריכים את האהדה והאמפתיה של עם ישראל ומנהיגיו, הם צריכים מעשים. הם צריכים שיוציאו אותם מהשבי. הם צריכים לחזור הביתה
בני הערובה שבשבי כבר לא צריכים את האהדה והאמפתיה של עם ישראל ומנהיגיו, הם צריכים מעשים. הם צריכים שיוציאו אותם מהשבי. הם צריכים לחזור הביתה.
אזרחי ישראל, דמיינו יום שאתם פותחים חדשות ושומעים על עוד בנות ובני ערובה שחזרו הביתה לחיבוק החם של אמא ואבא שדאגו כל כך, לחיבוק החונק של הילד ששרד את התופת אבל חיכה לאביו שישוב ממנה, ולחיבוק הענק של החיילים והחברים שעכשיו יוכלו להמשיך לצחוק ביחד. ועכשיו תפסיקו לדמיין ולהתרגש, תתחילו לפעול ולהפוך את הדמיון למציאות. קומו מהספה! בטלו את מה שתיכננתם לשבת או לכל יום אחר בשבוע וצאו לרחוב.
חברי קבינט המלחמה וראשי מערכת הביטחון, תדאגו שהצעת העסקה הזו תצא לפועל.
ואם תחשבו שזה אפשרי ויש מי שמונע את מימוש העסקה משיקולים לא ענייניים, תצאו עם האמת לציבור ותפעלו להזיז את אותו גורם מפריע.
רה"מ, מיותר להסביר את הכוח העצום והאחריות לחיי בני הערובה שיש בידיך. בנאום שנשאת אחרי הבחירות האחרונות הבטחת שתהיה ראש ממשלה לכל אזרחי ישראל (להזכירך, עשרות מהם בשבי חמאס).
היד שלך, שמשכת אחורה ואיתה עצרת פעם אחר פעם את התקדמות המו"מ, אותה היד שמבלי לשים לב פגעה שוב ושוב בנו ובכל עם ישראל, אותה היד שיש לה כוח עצום להכריע בין חיים למוות, בין תקווה לייאוש – הושט אותה עכשיו קדימה אל עבר האזרחים שלך, החיילות והחיילים שנמקים בשבי האויב. הושט להם את ידך והחזר אותם הביתה, ואיתם החזר גם לכל אזרחי ישראל את התקווה לחיים טובים ואת האמון במנהיגי המדינה. יש לך יכולת ואחריות לעשות זאת, יש לך הזדמנות אחרונה להוכיח שחיי האזרחים חשובים לך יותר מהישרדותך הפוליטית.
רה"מ, נבחרי הציבור, אזרחי ישראל, זה הזמן ליישם את המחויבות של כולנו כלפי בני הערובה שבשבי. זה הזמן לפעול! לפעול! לפעול! כדי שאנחנו, כל אזרחי ישראל, לא נקבל עוד אגרוף בבטן ונוכל להתחיל לנשום.
פורסם לראשונה: 00:00, 02.06.24