במציאות אחרת, טובה וצודקת יותר, רוכב האופניים המקצוען וסגן אלוף ישראל ברכיבת כביש, גיא תימור ז"ל, היה נמצא עכשיו באיטליה ומשתתף בתחרות רכיבה המהווה הכנה לאליפות אירופה.
את החלומות גדע נחמן חורי (20), שדרס למוות את גיא בתחילת חודש יוני. בן 21 היה במותו. שלשום (ראשון) הגישה הפרקליטות הצהרת תובע נגד חורי, שנהג ללא רישיון נהיגה ותחת השפעת סמים ואלכוהול. ביום חמישי יוגש כתב אישום לפי סעיף 300 א' לחוק העונשין: "גרימה בכוונה או באדישות למותו של אדם", עבירה שהעונש המקסימלי עליה הינו מאסר עולם. הוריו של גיא, עינב ורן, יגיעו לדיון הזה עם החולצות שהכינו, שעליהן תמונתו של בנם.
2 צפייה בגלריה
הוריו של גיא תימור
הוריו של גיא תימור
הוריו של גיא, עינב ורן. מאז שגיא נרצח אנחנו במערבולת של כאב"
2 צפייה בגלריה
גיא תימור ז"ל
גיא תימור ז"ל
תימור ז"ל. "היה מלח הארץ ואוהב אדם"
מאז שגיא נהרג, הוריו מקבלים סרטונים מתחרויות שונות בעולם שבהן מנציחים אותו. כל סרטון כזה ממלא אותם בגאווה גדולה – לצד כאב בלתי יתואר. תימור למד בתיכון האזורי שער הנגב, שנמצא בעוטף עזה, ב-7 באוקטובר הוא איבד מספר חברים, בהם ים גולדשטיין ז"ל, שלמדה איתו באותה שכבה. גם המורה שלו לספרות, טובה גורן ז"ל, נרצחה.
"גיא היה מלח הארץ, ספורטאי מצטיין, אוהב אדם, אוהב את הארץ", מספרת עינב. אביו מוסיף: "מאז שגיא נרצח אנחנו בתוך מערבולת של כאב שאי-אפשר לצאת ממנה. הרוצח השפל שלו אפילו לא מביע חרטה. אנחנו מקווים שהוא יקבל את העונש המקסימלי. חשוב שלא תהיה כאן עסקת טיעון".