איך ידע? רחמים לא ידע, וגם נתניהו לא ידע. לא ראה, לא שמע, לא משכו בדש בגדו, לא הסבו את תשומת ליבו, לא האירו את עיניו ולא השמיעו באוזניו. הוא לא ידע שמנהל שיפא שוחרר, אבל למה ללכת בקטנות? הוא לא ידע שחמאס לא מורתע ושגם חיזבאללה לא מורתע. הוא לא ידע שצה"ל לא מוכן, הוא לא יודע שברגע זה ממש מחברים עוד קווי מתח בעזה כדי שיהיה למחבלים חשמל, ועוד צינורות של מים כדי שלא יחסר, ואולי גם עוד מזוודות של כסף יעביר, וגם עליהן בטח לא ידע. ומאיפה ידע? מה הוא בכלל מבין בכסף מקטאר? וגם על עליות המחירים הוא לא ידע, ועל שיא של רציחות וכישלון בביטחון הלאומי, ועל האנרכיה בנגב לא ידע, ועל גביית פרוטקשן בכל המדינה (כמו זה שהוא שילם לחמאס), ועל זה שיש בכל שנה חגיגה במירון, ועל עוד איזו צוללת ועוד איזה מעון, ובשמיים טס לו כנף ציון. שתי אפשרויות יש, ושתיהן מובילות לאותו מקום: אם ידע צריך לעוף, ואם הוא כזה חלש ולא שולט, צריך לעוף גם כן.
1 צפייה בגלריה
נתניהו
נתניהו
נתניהו
(צילום: נועם מושקוביץ / דוברות הכנסת)
מעט מדי, חלש מדי. הפקרה היא לא מעשה אקטיבי, והרי בכל דבר מלבד ענייניך שלך אתה הכי פסיבי שיש, חלש ורופס, ודחיין כפייתי. אבל בשביל אבטחת שב"כ ורכבי שרד לקן הקוקייה הפרטי תהפוך עולמות. לאן נעלמֶת כל האנרגיה הזאת כשזה נוגע לחטופים? לתושבי הצפון? למילואימניקים ולעסקיהם הקורסים? זה לא שהוא לא רוצה שהחטופים ישובו, הוא רק עושה בשביל זה מעט מדי וחלש מדי ומאוחר מדי. אם תשומת הלב המושקעת בהעברת בקבוקים ריקים ממעון למעון הייתה מושקעת במדינה, היה נראה פה טוב. איזו נכות רגשית וכמה ניתוק. אם הכניסה לרפיח הביאה להתגמשות חמאס, למה חיכית עד עכשיו? ובכלל, אם הלחץ הצבאי הוא שיוביל לעסקה, למה הורדת את הרגל מהגז כבר לפני חצי שנה?
כמו בכל קמפיין פוליטי, נתניהו תמיד צריך אויב. אז צה"ל הוא מטרה והשב"כ ומשפחות החטופים האומללות. לא חשוב מי, העיקר לברוח ולא לקחת גרם של אחריות
צריך אויב. כמו בכל קמפיין פוליטי, נתניהו תמיד צריך אויב. אז צה"ל הוא מטרה והשב"כ ומשפחות החטופים האומללות. לא חשוב מי, העיקר לברוח ולא לקחת גרם של אחריות. כמה עלוב. ביב שופכין של קונספירציות מוזרם לרשתות ולרחובות מהשופרות, מִמיאמי ומצרחותיה של ליידי מקבת. זה לא שחסרים כישלונות לצבא ולשב"כ, אבל הם לא מורידים מאומה מכישלונותיו שלו - יש מספיק כישלונות לכולם. הפלא הוא לא רק איך מי שמכיל טרור, שהפקיר את הדרום ומפקיר את הצפון ואת החטופים, ואת נמל אילת, ואיבד לגמרי את ההרתעה, הוא יו"ר הליכוד - הפלא הוא איך אחד כזה הוא חבר ליכוד בכלל.
קח אחריות. מספיק, הרסת את המדינה ועל הדרך גם את הליכוד. קח את האישה ואת הילד ואת הקן ואת הקוקייה, ואת הסוס של קליגולה מהביטחון הלאומי, ואת הסיפורון עם כל המעשיות מהאוצר, ועוד כמה מטורפים שכבר אין מקום להזכירם, ולכו הביתה בתהלוכה מטורללת, הרחק מהמקום שבו צריך לקחת אחריות, ולקבל החלטות הנוגעות לחיים של אנשים, שאינם קרוביך הישירים.
פורסם לראשונה: 00:00, 11.07.24