בזמן שלפי דיווחים נבחר האשם ספי א-דין למחליפו הרשמי של חסן נסראללה, העיניים הישראליות דרוכות בהמתנה לתגובתה של יחידה 910 בחיזבאללה, בראשה עומד הבכיר טלאל חמיה. זהו אחד הבכירים הבודדים בצמרת הביטחונית של חיזבאללה שלא השתתף בפגישה בדאחייה שבה חוסלו נסראללה ועוד 20 בכירי הפיקוד בארגון.
קודם לכן, חמיה הצליח להתחמק מסדרת פיצוצים נוספת שכוונה אליו. הוא ידע שישראל מחפשת אותו ושהאמריקנים הציעו על ראשו פרס בסך שבעה מיליון דולר.
יחידה 910 בחיזבאללה נועדה לבצע פיגועים נגד ישראלים ויהודים, וגם נגד אמריקנים בחו"ל. זו "יחידת הצל" הנקראת גם "היחידה השחורה", שהוקמה מיד אחרי חיסולו של קאסם סולימאני.
טלאל חמיה עצמו קשור ליחידת העילית של משמרות המהפכה באיראן, שלה יש בסיסים במדינות המשתפות פעולה עם חיזבאללה (איראן, סוריה, עיראק, מדינות באפריקה ותימן). אנשיה מקפידים על סודיות ומבססים את פעילותם על קשרים ענפים עם ארגוני פשע בינלאומיים ועם סוכנים העובדים גם באמריקה הלטינית לגיוס משאבים, נשק והרכבת חומרי חבלה.
מפקד היחידה חמיה התחיל את הקריירה בכלל כפקיד בנמל התעופה של ביירות. רק כעבור שנתיים, באמצע שנות ה-80, הוא החליט להצטרף לחיזבאללה וזינק בסולם הדרגות והתפקידים הביצועיים. עד היום הוא מבוקש במספר מדינות בעולם לצד ארה"ב, וכמעט שאינו יוצא בעצמו מלבנון, רק ל"דילוגים" לאיראן, עיראק או סוריה.
פורסם לראשונה: 00:00, 30.09.24