עברה שנה מאז הטבח הברוטלי. עברה שנה מאז האונס. שנה של רקטות. שנה של טילים. שנה של ייסורים. שנה של פליטים. שנה של הפגנות. שנה של התפרצויות אנטישמיות. שנה שבה המלחמה האמיתית היא בעצם מול איראן. שנה שבה רוב העולם החופשי מוכיח מדי יום ביומו שהוא לא חופשי. ציר הרשע האיראני התקיף את ישראל, מרצועת עזה, מלבנון, מתימן, מעיראק, מאיראן ומסוריה – וחלק לא קטן מהאליטות התייצב לצד הכוחות החשוכים והרצחניים. שנה שבה גם מנהיגי המדינות שאמורות להוביל את העולם החופשי, שאמורות להתנגד לציר הרשע, מטילות חרם על יצוא נשק לישראל.
1 צפייה בגלריה
נאומו של עלי חמינאי
נאומו של עלי חמינאי
עלי חמינאי
(צילום: Office of the Iranian Supreme Leader/WANA )
העולם החופשי השתגע. הוא שבוי בידי תעשיית שקרים שבה ציר הרשע, שכופה הרס, טרור וחורבן, הוא הצודק, וישראל היא הבעיה. לא עוד. אנחנו מגיעים לרגע ההכרעה, משום ששום פגיעה בחמאס ובחיזבאללה לא תעזור, ללא פגיעה באיראן, ראש הנחש. עכשיו זה תורה של ישראל להשתגע. היא חייבת להשתגע, לא רק למענה, אלא גם למען העולם החופשי. כי אם ציר הרשע ייצא מהמערכה האיומה הזאת ללא פגע, לא רק ישראל תשלם את המחיר. עשרות מיליונים במזרח התיכון ימשיכו לסבול. מדינות העולם החופשי ישלמו מחיר גבוה. זה כבר קורה. רחובות לונדון, פריז, ניו-יורק ומדריד מלאים במפגינים שתומכים בציר הרשע.
אין-ספור מרצים, רוב המרצים, מתייצבים בצד של ציר הרשע. הם מצדיקים את הטבח. הם מאשימים את ישראל בקולוניאליזם. הם מאשימים את ישראל בג'נוסייד. הם משקרים בלי הפסקה. הם יודעים, ובוודאי אמורים לדעת, שמנהיגי חמאס וחיזבאללה מכריזים שהמטרה שלהם היא השמדת יהודים וכיבוש כל מדינות העולם החופשי לצורך הקמת ח'ליפות איסלאמית. אבל הם מסרבים לשמוע. שנים הם ביצעו שטיפת מוח לסטודנטים שלהם. עכשיו אלה הסטודנטים שמזדהים עם האידיאולוגיה של בן לאדן ונסראללה, של יחיא סינוואר ועלי חמינאי. הם הפכו את הקמפוסים למוצבים של ציר הרשע.
הטירוף הזה חייב להסתיים. משום שעשרות מיליונים, ובתוכם שישה מיליון יהודים, כבר שילמו מחיר יקר על הטירוף של הרוע המוחלט. לא עוד. הפעם המצב גרוע יותר. הטירוף הוא לא רק של ציר הרשע. הטירוף זוכה לשיתוף פעולה של העולם שהיה אמור להיות חופשי. והטירוף הזה לא יסתיים אם ישראל תמשיך לשחק לפי הכללים, ולא אם ישראל תיכנע ללחץ של העולם החופשי, שמחירי הנפט מטרידים אותו יותר מהאיומים על חיסול ישראל. משום שבמשחק לפי הכללים נשיא איראן יכול לבקר באו"ם ולהתקבל כאורח מכובד. אבל על ראש ממשלת ישראל מאיים צו מעצר בינלאומי.
האבסורד הזה לא יכול להימשך. ישראל חייבת להשתגע.

איראן לא שינתה במילימטר אחד את האידיאולוגיה הרצחנית שלה

אפשר להתווכח האם הסכם הגרעין עם איראן ב-2015 היה הדבר הנכון, והאם הביטול שלו ב-2017, על ידי טראמפ, היה טעות. ורק דבר אחד ברור. עם או בלי הסכם, איראן לא שינתה במילימטר אחד את האידיאולוגיה הרצחנית שלה. היא מימנה את הטרור של חיזבאללה, של חמאס ושל החות'ים לפני ההסכם, היא המשיכה אחרי ההסכם, והיא לא הפסיקה לאחר ביטול ההסכם.
ישראל הבליגה כאשר עוד ועוד טילים ורקטות הגיעו לידי חיזבאללה וחמאס. וישראל הבליגה בשנה האחרונה כאשר חיזבאללה, בלי שום פרובוקציה מצד ישראל, שיגר מדי חודש קרוב לאלף רקטות, טילים וכטבמ"ים. אלפי בתים נהרסו. אלפי דונמים של שדות חקלאיים, יערות ושמורות טבע עלו באש. עשרות אלפי ישראלים הפכו לפליטים. אין מדינה בעולם שהייתה מבליגה. אבל ישראל הבליגה.
זה לא יכול להימשך. ישראל חייבת להשתגע.
הטירוף הזה חייב להסתיים. משום שעשרות מיליונים, ובתוכם שישה מיליון יהודים, כבר שילמו מחיר יקר על הטירוף של הרוע המוחלט. אבל הוא לא יסתיים אם ישראל תמשיך לשחק לפי הכללים
בהפגנות התמיכה בציר הרשע הופיע שוב ושוב השלט "By Any Means Necessary" ("בכל אמצעי אפשרי"), כדי להצדיק את טבח חמאס. הגיע הזמן שזה יהיה המוטו של ישראל. עם או בלי ארה"ב, ישראל חייבת להשמיד את מתקני הגרעין של איראן. By Any Means Necessary. משום שמדובר במשטר מטורף. אסור שלמשטר כזה יהיה נשק להשמדה המונית. משום שאם השלטון הזה לא יחוסל, אם תהיה לו היכולת, אם הוא יגיע לנשק גרעיני, הוא ישמיד את ישראל. הוא יבצע ג'נוסייד במיליונים. מחירי הנפט יעלו? שיעלו. החיים שלנו חשובים יותר.

בן-דרור ימיניבן-דרור ימיניצילום: אביגיל עוזי

המזרח התיכון זקוק לשלום ולשיקום. הם לא יגיעו יגיע כל עוד האייתוללות שולטות באיראן. עשרות מיליוני איראנים, לבנונים, עיראקים, תימנים ופלסטינים הם הקורבנות העיקריים של המשטר האיראני, שגורם להרס, לרעב, לחורבן ולשפיכות דמים. זה לא ברור אם ארה"ב יכולה להרשות לעצמה להפקיר אותם. זה ברור שישראל לא יכולה להפקיר את עצמה. ייתכן שפעולה של ישראל, לבדה, תגבה מחיר גבוה. אבל כל מחיר היום יהיה נמוך יותר מהמחיר שתשלם ישראל בעתיד. וגם אם ישראל לבדה במערכה, היא חייבת לצאת לפעולה. By Any Means Necessary.
פורסם לראשונה: 00:00, 08.10.24