נתניהו מגיב לביקורת על המשאית המשוריינת

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו התייחס לזכוכית המשוריינת שהוצבה במשאית הממותגת של הליכוד, במסגרת קמפיין הבחירות של המפלגה, וטען כי מדובר בהנחיית גורמי ביטחון. "בכל זמן צריכים להישמע לגורמי הביטחון, זה מה שאנחנו עושים כאן. אף זכוכית משוריינת לא תפריד את הלב שלי משלכם", אמר בסרטון שפרסם היום (חמישי) ברשתות החברתיות.
מוקדם יותר התראיין חבר הכנסת יואב קיש מהליכוד ב-ynet radio ואמר למורן אזולאי ויואב רבינוביץ: "ראיתי את התמונות כמוכם ואני חושב שזה מתסכל את נתניהו, ראו את זה". גם הוא טען כי מדובר בהנחייה של השב"כ, אך ציין כי "זה מייצר ריחוק וקצת קושי להתחבר וזה לא טבעי. רק ביטחון זה השיקול".
2 צפייה בגלריה
נתניהו מגיב לביקורת על המשאית המשורינת
נתניהו מגיב לביקורת על המשאית המשורינת
נתניהו עם המשאית המשוריינת. "לא תפריד את הלב שלי משלכם"
2 צפייה בגלריה
יואב קיש
יואב קיש
"מתסכל את נתניהו, מייצר ריחוק"
(צילום: אבי מועלם , יואב דודקביץ' )
מי שניצל את התיעוד מעורר המחלוקת שבו נצפה נתניהו מביט על הקהל מתוך אקווריום הוא שר הביטחון בני גנץ, שהעלה סרטון נגדי שבו הוא נראה מתערבב בקהל תומכיו. "בני גנץ הוא לא ראש הממשלה", אמר קיש, על אף שגם נתניהו אינו ראש ממשלה. "הוא היה ראש ממשלה, ויהיה, ולכן השב"כ הנחה", טען.
- אז שמים אותו בתוך אקווריום כי הוא 'יהיה ראש ממשלה'? "כן. אנחנו מסתכלים על הערכות שב"כ. לפיד למשל לא יכול לעשות את מה שעשה היום גנץ, בנט אז לא יכול היה לעשות ונתניהו מוגדר באותה הרמה, אם לא יותר. אולי קשה לכם לקבל את זה, אבל הוא גם כנראה יהיה ראש הממשלה הבא. גנץ לא מתקרב לאירוע הזה".
- תסכים איתי שזה לא נראה משהו. "אני אמרתי. זה חיסרון גדול שלא נותנים לו לרדת ולגעת באנשים, אני חושב שזה לא טוב".
בנימין נתניהו בקמפיין הבחירות של הליכוד

האטרקציה של הקמפיין הנוכחי של הליכוד אמורה להיות המשאית הממותגת, שאיתה יסייר נתניהו בכל רחבי הארץ וינסה לעורר את מערכת הבחירות. נתניהו הגדיר את המלחמה בשאננות כיעד מרכזי בקמפיין הנוכחי, והוא סבור שזה המרכיב שיספק את שובר השיוויון ויעביר את הגוש מעל 61 מנדטים. זאת כלקח מהבחירות האחרונות, שבהן עשרות אלפי מצביעי ליכוד נשארו בבית ולא הגיעו להצביע.
במפלגה סבורים כי הגעתו של נתניהו לערים שונות בכלי תחבורה ממותג, כשהוא מסתובב במרכזים ונפגש פנים אל פנים עם אזרחים, עשויה לייצר אפקט חיובי ולהביא את ההתעוררות הרצויה.
השבוע יצא לדרך ynet radio, הרדיו הדיגיטלי הראשון בישראל שיכלול שידורי אקטואליה יומיים של מגישים מובילים ומגוון תוכניות עם עיתונאי קבוצת "ידיעות אחרונות" ואורחים. תוכלו להאזין לו באפליקציית ynet ובאתר בדף הבית ובאפליקציות הרכב לטלפונים. קטעים נבחרים ותוכניות מלאות יעלו גם לאפליקציות הפודקאסטים.