פעיל יש עתיד מותקף בגבעת שמואל

יממה לפני שאזרחי ישראל ייצאו לקלפי ויצביעו בבחירות לכנסת, במפלגת יש עתיד מסרו אחר הצהריים (יום ב') כי שני אלמונים תקפו הבוקר בגבעת שמואל פעיל של המפלגה, ריססו אותו בגז פלפל והצמידו סכין יפנית לגופו. במפלגה של ראש הממשלה יאיר לפיד טענו כי מדובר ב"עליית מדרגה מדאיגה באלימות בבחירות".
"היום בשעה 09:45 בבוקר הותקף פעיל יש עתיד, גלעד שרם, באלימות ברוטלית ומסוכנת תוך איומים על ידי הצמדת סכין יפנית לגופו וריסוס גז פלפל על פניו בגשר בגבעת שמואל", נמסר מיש עתיד. "בעת פעילות שגרתית של צעירי יש עתיד בגשר הגיעו שני אנשים, האחד בחולצה ירוקה עם קסדת אופנוע לראשו והשני ככל הנראה חרדי, והחלו להשחית שלטי יש עתיד. פעיל המפלגה רץ לעברם, קרא להם להפסיק ואז הותקף בברוטליות, הופל לרצפה והוצמד סכין לחזהו. התוקפים גם שברו לו את הטלפון וריססו לעבר פניו גז פלפל".
2 צפייה בגלריה
אנונימים תקפו פעיל של יש עתיד בגבעת שמואל
אנונימים תקפו פעיל של יש עתיד בגבעת שמואל
אחד התוקפים
2 צפייה בגלריה
אנונימים תקפו פעיל של יש עתיד בגבעת שמואל
אנונימים תקפו פעיל של יש עתיד בגבעת שמואל
הסכין שהוצמדה לגופו של פעיל יש עתיד
עוד נמסר: "פעילי המפלגה התקשרו למשטרת ישראל שהגיעה למקום אך לא תפסה את התוקף. לאחר מכן ניגש גלעד שרם לתחנת המשטרה והגיש תלונה רשמית".
לפני כשבוע המשטרה עצרה את פעילת הליכוד טל גלבוע, תושבת כפר סבא בת 44, בחשד שתקפה וירקה לעבר פעילים פוליטיים של יש עתיד בזמן שתלו שלטים בעיר. שוטרים שהגיעו למקום ניסו לעכב את גלבוע לחקירה, אולם מאחר שסירבה - נאזקה ונעצרה. לאחר מספר שעות היא שוחררה. קרוביה טענו כי פעילות יש עתיד תקפו אותה וירקו עליה, והוסיפו כי המעצר נעשה בכוח קיצוני.