1 צפייה בגלריה
פוגל ובן גביר
פוגל ובן גביר
פוגל ובן גביר
(צילום: אלכס קולומויסקי)
איתמר בן גביר ממשיך לאייש את המקומות של עוצמה יהודית ברשימה המאוחדת עם הציונות הדתית של בצלאל סמוטריץ', והודיע הערב (יום רביעי) על שיבוצו של תת-אלוף במילואים צביקה פוגל במקום העשירי.
פוגל, חבר בתנועת הביטחוניסטים ותושב משמר הירדן, ידוע בעמדותיו הניציות כלפי מדיניות ישראל ברצועת עזה. הוא כיהן כראש מטה פיקוד דרום וכמפקד מרכז האש של פיקוד דרום במהלך "עופרת יצוקה" ו"עמוד ענן". למעשה, הוא הוצב במקום החמישי ברשימת עוצמה יהודית לכנסת, שהוא כאמור המקום העשירי ברשימה המאוחדת.
פוגל, שפיקד גם על חטיבת האש המדויקת קלע דוד, פרש משירותו הצבאי בשנת 2003. הוא בעל תואר שני בהתנהגות ארגונית, לשעבר חבר מועצת עיריית באר שבע וראש המועצה הממונה בטובא-זנגרייה. הוא משמש כיועץ ארגוני לרשויות שונות וארגונים שונים, ומנהל מכללה למקצועות הייטק.
פוגל מסר כי "בארץ ישראל קם העם היהודי, ואני אעשה כל שנדרש שהוא יישאר שם חזק וללא עוררין. זכות גדולה בשבילי להיות שליח למען הציבור מטעם מפלגת עוצמה יהודית בראשות איתמר בן גביר. עוצמה יהודית משקפת את עמדותיי הציבוריות והפוליטיות ובעזרת השם, נשפיע ביחד מבפנים בכנסת הבאה".
סערה בעקבות הגעת בן גביר לתיכון בליך, אתמול
(צילום: אבי חי)

התלמידים בבליך שאלו את בן גביר שאלות קשות
(צילום: אבי חי)

בן גביר בירך על הצטרפות פוגל ואמר: "צביקה לחם כל חייו למען המדינה וכעת יילחם למען עם ישראל בכנסת. הוא פטריוט ישראלי, לוחם אמיתי שחדור בשליחות ובעל ניסיון ביטחוני רב. הוא נכס עצום לעם ישראל ולעוצמה יהודית".
עם הצטרפותו של פוגל הושלמה הרכבת העשירייה הראשונה של רשימת עוצמה יהודית-הציונות הדתית, שהורכבה כך שלכל אחת מהמפלגות יהיו בה חמישה מועמדים: סמוטריץ' הוצב במקום הראשון, בן גביר שני, אופיר סופר שלישי, אורית סטרוק רביעית, יצחק וסרלאוף חמישי, שמחה רוטמן שישי, אלמוג כהן שביעי, מיכל וולדיגר שמינית, עמיחי אליהו תשיעי ופוגל כאמור עשירי. המקום ה-11 עשוי להיות שמור למפלגת נעם.