1 צפייה בגלריה
איתמר בן גביר ו מרב מיכאלי תרגיל הבחירות של בית ספר בליך
איתמר בן גביר ו מרב מיכאלי תרגיל הבחירות של בית ספר בליך
"כינה 'שקרנית'". איתמר בן גביר ומרב מיכאלי בבליך, אתמול
(צילום: שאול גולן )
ח"כ איתמר בן גביר הגיש תביעת דיבה על סך 150 אלף שקל נגד ריקי רוטר, שמנהלת את חשבון הטיקטוק של שרת התחבורה מרב מיכאלי. זאת, בעקבות ציוץ שלה בטוויטר, ובו כתבה כי יו"ר עוצמה יהודית תדרך בשנת 2017 נערי גבעות לתקוף חיילים במטרה להציג תמונה הפוכה, שבה ייראה כי החיילים הכו אותם. לציוץ קדם סכסוך בין השניים באירוע הבחירות בתיכון בליך ברמת גן, במסגרתו טענה רוטר כי בן גביר כינה אותה: "שמאלנית שקרנית".
בתיכון בליך התרחש אתמול גם עימות קל בין בן גביר למיכאלי. אחרי האירוע, כתבה רוטר בטוויטר שהייתה שוטרת מג"ב בזמן פינוי גבעת האבות בשנת 2017, שם ראתה את בן גביר מתדרך נערי גבעות לתקוף חיילים והייתה עדה לתדרוך. "הייתי לוחמת בודדה. מג"בניקית בשטחים שעזבתי את החברה החרדית, את הפלג הירושלמי. הוא קרא לי שמאלנית שקרנית ולמה? אני ראיתי אותו מול העיניים. כלוחמת. מפעיל מניפולציה על ילדים בני 14 שירוצו אל החיילים ויכו אותם. והוא עמד עם טלפון ומתעד ברגע הנכון וזועק שאנחנו החיילים מכים אותם", כתבה.
בן גביר כתב לרוטר שהוא דורש ממנה להתנצל, ולא יגיש נגדה תביעה. רוטר אישרה בציוץ נוסף בטוויטר שהיא מנהלת את חשבון הטיקטוק של השרה מיכאלי, אך ציינה כי היא רחוקה מלהתערב בעניינים פוליטיים וכתבה: "הפעם לא יכולתי לשתוק, עלה בי כאב ופחד".
בתביעה שהגיש בן גביר באמצעות עו"ד חננאל דורפמן נכתב כי "עקב פרסומים כוזבים, מכפישים וחמורים מצד הנתבעים כלפי התובע, תוך טענות מכפישות כי התובע היה שותף לפגיעה אלימה בחיילי צה"ל, נפגע שמו הטוב של התובע, הוא הושפל והוכלם ובכך נגרם לו נזק בלתי ממוני".
ח"כ בן גביר אמר: "בשמאל חייבים להבין. נגמרו הימים שהם מכפישים ומטנפים ולא נותנים על כך דין וחשבון. יידע כל מי שיכפיש ויטען כי אני, שמקדיש את כל חיי למען חיילי צה"ל - שלחתי אדם כלשהו לפגוע בהם - שיש מחיר כבד להכפשות הללו".
מטעמה של ריקי רוטר נמסר בתגובה: "לא קיבלתי שום כתב תביעה".