האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: התקיפה המסתורית באיראן בשבת בלילה מיוחסת לישראל בשורת דיווחים בארה"ב. למי יש אינטרס להדליף כי מדובר בפעולה ישראלית?
פיצוץ עז הרעיד בשבת בלילה את העיר איספהאן שבמרכז איראן. על פי משרד ההגנה של הרפובליקה האיסלאמית הוא נגרם כתוצאה ממתקפת רחפנים. כלי התקשורת באיראן דיווחו כי היעד היה מפעל תחמושת של משרד ההגנה שממוקם במרכז העיר, מה שלכאורה עורר חשד כי אין מדובר במבנה תמים. כפי שפרסם פרשננו רון בן ישי, ייתכן שהמטרה הייתה מערך פיתוח של טילים היפרסוניים עבור איראן, העלולים להשפיע לרעה על מאזן הכוחות באזור.
יחד עם עיתונאי "ידיעות אחרונות" וה"ניו יורק טיימס" רונן ברגמן והבכירה לשעבר במוסד סימה שיין, ראש תוכנית איראן במכון למחקרי ביטחון לאומי (INSS), נסינו להבין בין היתר באיזו דרך נתניהו ממשיך את דרכם של יריביו הפוליטיים בנט ולפיד, והאם המשטר האיראני, שהתחזק לאחרונה, יגיב נגד מי שלטענתו עומדות מאחורי התקיפה? האזינו לפרק.
1 צפייה בגלריה
השבעת הממשלה ה-37 במליאת הכנסת
השבעת הממשלה ה-37 במליאת הכנסת
נתניהו ודרמר. האם ישראל אחראית להדלפה?
(צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)
בכל יום שרון כידון, ישי שנרב ויואב רבינוביץ בוחנים עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים