מאחורי התוכנית של סמוטריץ' ליהודה ושומרון

החלטת הקבינט המדיני-ביטחוני להסדיר חמישה מאחזים בלתי חוקיים ביו"ש היא שלב נוסף בתוכנית של בצלאל סמוטריץ' ליהודה ושומרון. בינתיים היא רשמה זינוק נוסף עם העברת סמכויות נוספות למנהלת שהקים תחתיו והמינויים שמוכיחים את עצמם במנהל האזרחי.
הכותרת
מאחורי התוכנית של סמוטריץ' ליהודה ושומרון
23:15
יחד עם אלישע בן קימון, כתבנו בשטחים, בדקנו מה המצב בשטח. מה כולל החזון של סמוטריץ' ליהודה ושומרון? איך הכוחות בשטח מתייחסים אליו? והאם הוא באמת מצליח לעשות היסטוריה ולשנות את המצב בשטח?

נקודת המפנה של צרפת

תוצאות הסיבוב הראשון בבחירות לפרלמנט הצרפתי לא מעודדות עבור הנשיא עמנואל מקרון. אבל אצל הצרפתים הכל עוד פתוח - ובמחנה השמאל-מרכז מנסים לשתף פעולה כדי למנוע את עליית כוחה של מפלגת הימין הקיצוני "האיחוד הלאומי" של מרין לה פן.
הכותרת
נקודת המפנה של צרפת
26:15
יחד עם כתבתנו בפריז תמר שבק קפצנו לביקור באירופה. האם ההחלטה של מקרון לצאת לבחירות בזק לפרלמנט הייתה נכונה? מה הסיכוי שהמפלגה של לה פן תקים את הממשלה הבאה? האם המצפון הצרפתי יציל את הנשיא המכהן? ומה הסיכוי שחגיגות הניצחון יהיו בנהר הסן?

המדליף הגדול שלא ישב בכלא האמריקני

אחרי 12 שנים בבריטניה, מתוכן שבע בתוך שגרירות אקוודור בלונדון, ג'וליאן אסאנג' חזר בשבוע שעבר הביתה - לאוסטרליה. אסאנג' ייסד את אתר ההדלפות "ויקיליקס", שבמסגרתו פורסמו מאות אלפי מסמכים אמריקניים מסווגים ומסמכים אחרים שחשפו סודות של מדינות רבות בעולם. למרות הכעס בארה"ב על אסאנג', הוא לא ישב בכלא האמריקני, חלק מהסדר טיעון מקל מאוד שחתם עם הרשויות.
הכותרת
המדליף שהיה אימת ממשלות המערב והשתחרר כגיבור
25:36
יחד עם ד"ר תהילה שוורץ-אלטשולר, מומחית למשפט, טכנולוגיה ותקשורת ועמיתה בכירה במכון הישראלי לדמוקרטיה, חזרנו אל הסיפור של אסאנג'. האם מדובר בעיתונאי לוחם צדק או מרגל ובוגד? מדוע ארה"ב הסכימה להסדר טיעון כל כך מקל? איך הפרשה הזאת תשפיע על חושפי השחיתויות הבאים?

"כל כך רציתי להיפרד, אבל לא היה אפשר לזהות אותו"

"הכותרת" בסדרת שיחות עם משפחות החטופים, והפעם: אביבית יבלונקה, אחותו של חנן ז"ל, ממשיכה להיאבק עבור אלה שעוד לא שבו. חוסר הוודאות בחודשים שהאח הוגדר נעדר, התקווה שנגוזה כשהמשפחה גילתה משמועות בוואטסאפ שהוא נרצח וצה"ל חילץ את גופתו וההלוויה המיוחדת שארגנה לו.
הכותרת
"כל כך רציתי להיפרד, אבל לא היה אפשר לזהות אותו": הסיפור של חנן יבלונקה ז"ל
35:26
אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.