האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: מפקד תחנת המשטרה שמתמודד עם ההפגנות הגדולות והפשיעה בדרום תל אביב.
כבר יותר מחצי שנה שהמשטרה מתמודדת עם הפגנות ענק וחסימות כבישים באחד הצמתים המרכזיים בעיר. אבל זה לא האתגר היחיד בלהיות שוטר בלב תל אביב - פשיעה גבוהה ברחבי השכונות, העימותים בין מתנגדי המשטר באריתריאה לתומכים, וניסיונות חוזרים ונשנים לחסום את איילון - מכל מיני סיבות. זה לא פשוט, במיוחד כשהכל קורה במקביל.
לירן לוי, כתבנו לענייני משטרה, משוחח עם נצ"מ מיכה גפני, מפקד תחנת המשטרה "לב תל אביב", על האתגרים של השוטרים אחרי יותר מחצי שנה של הפגנות ומחאות. איך נערכים לקראת הפגנה? מה הוא עונה לטענות על הפעלת כוח מוגברת של שוטרים? לאיזה הסכמות הגיע עם מארגני הפגנות בתל אביב? ואיך כל זה משתלב עם העומס היומיומי והפשיעה? האזינו לפרק.
1 צפייה בגלריה
קפלן תל אביב
קפלן תל אביב
הפגנה נגד המהפכה המשפטית בצומת קפלן בתל אביב
(צילום: מוטי קמחי)
בכל יום בוחנים אנשי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.