האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: 40 שנה חלפו מאז "אסון צור" שהוגדר על ידי הגורמים הרשמיים "תקלת גז". בעקבות תחקירים שפורסמו ב"ידיעות אחרונות" תתכנס השבוע ועדת בדיקה מיוחדת שתבחן מחדש את נסיבות הפיצוץ שגרם למותם של 91 בני אדם.
ב-11 בנובמבר 1982 דובי איכנולד היה בשירות מילואים כמפקד יחידת מצ"ח בצור. באותו היום אמורה הייתה להתקיים מסיבת "חצי תקופה" שארגן לחבריו המילואימניקים. פיצוץ אימתני קטע את ארוחת הבוקר, וגרם לאחד האסונות שטלטלו את מערכת הביטחון. 40 שנה אחרי אסון צור הראשון, ורגע לפני שוועדת הבדיקה החדשה תתחיל את פעילותה, חזרנו אל רגעי האסון והאירועים שקדמו לו יחד עם איכנולד והעיתונאי רונן ברגמן. האזינו לחלק הראשון בפרויקט המיוחד.
1 צפייה בגלריה
פינוי ההריסות בצור
פינוי ההריסות בצור
פינוי ההריסות בצור
(צילום: יוסי רוט, לע"מ)
בכל יום שרון כידון, ישי שנרב ויואב רבינוביץ בוחנים עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים