הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. בכל יום אנו מדברים כאן עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, על הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס, בגוגל פודקאסטס או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. אנחנו ממליצים להירשם באחת האפליקציות - כדי לא להחמיץ אף פרק. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet. והפעם - סיכום פרקי השבוע:
מה הפחיד את ראש השב"כ? בסוף השבוע שעבר פרסם ראש השב"כ נדב ארגמן אזהרה חריגה וחמורה מפני "הקצנה בשיח האלים והמסית", שעלולה להוביל לפעילות אלימה ואף לפגיעה בנפש, וקרא לאנשי ציבור לקחת אחריות ולהרגיע את הרוחות. "המצב דומה מאוד למה שהיה בשלהי 95'", אומר דביר קריב, לשעבר איש שב"כ, ומסביר לאילו ביטויים וסכנות מתייחס ארגמן - ואיך הפוליטיקאים מהימין יכולים וצריכים לעצור את זה.

ממשלת השינוי תארגן מריחואנה לכולם? זה לא הנושא שכבש את הכותרות בדיונים על הרכבת הממשלה העתידית - אבל עבור לא מעט אנשים, העובדה שלראשונה הופיע סעיף בהסכם הקואליציוני שעוסק בהסדרת השימוש בקנאביס היא רגע היסטורי לכל דבר. האם אנחנו באמת בדרך ללגליזציה ולשוק חופשי של מריחואנה, מהם המכשולים שנותרו - ומה עשויות להיות ההשלכות של רפורמה כזו? אורן ליבוביץ׳, עורך מגזין ״קנאביס״, משרטט עתיד ירוק.

הלקח מרצח רבין שאנחנו מעדיפים לשכוח. דבריו של ראש השב"כ נדב ארגמן בסוף השבוע החזירו רבים לקיץ 1995, חודשים בהם בערה המדינה בהפגנות סוערות כנגד ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל, שהסתיימו מספר חודשים לאחר מכן בהירצחו. למה אנחנו מעדיפים לשכוח את הנסיבות שהובילו לרצח, והאם בישראל 2021 הכתובת כבר כתובה על הקיר? שמעון שבס, לשעבר מנכ"ל משרד ראש הממשלה וידידו הקרוב של רבין, חוזר לימי ההסתה הפרועה לפני הרצח.

תעלומת מותו של קצין המודיעין. חשיפת פרשת מותו של קצין המודיעין בתא הכלא הצבאי הולידה חרושת שמועות, וממשיכה להסעיר את המדינה. מה עשה הקצין הצעיר שהוביל לכליאתו ולמותו, מדוע הצבא מנסה להסתיר את פרטי האירוע, והאם היינו שומעים על סיפור כה דרמטי אלמלא הטרגדיה? כתבנו הצבאי יואב זיתון עושה סדר בפרשה, וחושף פרטים חדשים על התעלומה.

אירופה חוזרת למשחק. לאחר דחייה של שנה בעקבות התפרצות מגפת הקורונה, עומדת להיפתח ברומא אליפות אירופה בכדורגל - "יורו 2020" (לא, זאת לא טעות). מי הפייבוריטיות לזכייה, לאילו משחקים כדאי לצפות, ואיך נערכים ביבשת לחזרת הקהל לאצטדיונים לאחר לאחר שנה וחצי ללא אוהדים? יאיר קטן, כתב ynet ספורט, עם המדריך המלא לטורניר הקרוב.

פרקים חדשים בפודקאסטים נוספים מבית ynet:

אבק פיות - פרק 8: הגרסאות הקסומות לשירים הגדולים. הכירו את הסנופקינים, להקת הקאברים לשירי סרטי הילדים המובילה בישראל. הם מופיעים כבר 3 שנים ומשתפים פעולה עם המדבבים הגדולים של דיסני, ביניהם אלי גורנשטיין, תומר שרון ואלון אופיר (האנשים מאחורי הקולות של סקאר, טימון, סימבה, ג'עפר, אלדין ועוד). מה הוביל אותם להקים להקה שכזאת, איך נוצר שיתוף הפעולה עם גיבורי דיסני האהובים וגם – איך נשמעות הגרסאות שלהם לשירים הגדולים מהסרטים עליהם גדלנו?

סקס אפיל - פרק 12: לנצל את הטכנולוגיה כדי להעצים את האינטימיות. נדמה שככל שאנחנו הופכים לתלויים יותר ויותר בטכנולוגיה שמקיפה אותנו, כך אנחנו מתמלאים בחרדות ובדאגות לגביה. מיה מגנט היא אמנית פרפורמנס, אשת חינוך ומחנכת מינית, החוקרת את הקשר בין אינטימיות לטכנולוגיה. מיה תמנה את הדרכים שבעזרתן הטכנולוגיה מחברת בינינו, תספר כיצד ניסויים ב-VR מספקים פתרונות לאינטימיות עבור האוכלוסיות המוחלשות, ותנבא איך הסקס שלנו ישתנה בעקבות ההתפתחות הטכנולוגית.