האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: מה קורה עם ארגון הטרור שעד לפני כמה שנים הטיל אימה על כל העולם המערבי? דאעש עלה לכותרות בשבוע שעבר, עם המבצע של צבא ארה"ב בסוריה שהוביל את מנהיג הארגון, אבו איברהים אל-האשימי אל-קוריישי, לפוצץ עצמו לצד משפחתו. קדמה לכך פעולה מתוכננת ומתוחכמת של דאעש שבעקבותיה ברחו מאות אסירים-מחבלים מכלא שבשליטת הכורדים.
עם ליעד אוסמו, כתב ynet לענייני העולם הערבי, ועם מומחה הטרור יורם שוייצר מהמכון למחקרי ביטחון לאומי (INSS), ביקשנו להבין מה מעמדו ומה כוחו של דאעש כיום, היכן מרכז פעילותו, מה משמעות נפילת המנהיג התורן, מה הסיכוי שהפיגועים הגדולים בעולם עומדים לחזור - והאם ייתכן שהפעילות המתגברת נגד הארגון נובעת גם מאינטרס פוליטי במערב? האזינו לפרק.
1 צפייה בגלריה
סוריה לוחמים כורדים מחוץ לכלא בעיר חסקה אחרי הפריצה של דאעש
סוריה לוחמים כורדים מחוץ לכלא בעיר חסקה אחרי הפריצה של דאעש
לוחמים כורדים מחוץ לכלא בעיר חסקה אחרי הפריצה של דאעש
(צילום: AP)
בכל יום אטילה שומפלבי וסיון חילאי בוחנים עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.