הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. בכל יום אנו מדברים כאן עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, על הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס, בגוגל פודקאסטס או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. אנחנו ממליצים להירשם באחת האפליקציות - כדי לא להחמיץ אף פרק. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet. והפעם - סיכום פרקי השבוע:
1. מלחמת הקודש של בצלאל סמוטריץ׳. איש של אמונה, איש של ביצוע, איש של עקרונות: עקרונות שמפחידים חלקים גדולים בציבור הישראלי, וסוחפים חלקים אחרים. עקרונות נוקשים שניצבים כעת בין נתניהו וממשלת החלומות שלו. מי הוא באמת בצלאל סמוטריץ׳ - האדם, הפוליטיקאי, האידאולוג - ולאן הוא מכוון? כתב ״ידיעות אחרונות״ עמיחי אתאלי לקח אותנו למסע מרתק לאורך העבר, ההווה והעתיד של מנהיג הציונות הדתית.

2. הרבנים שמנהלים את המדינה. הם החליטו מתי לפתוח ולסגור את הישיבות ותלמודי התורה, הם יחליטו עם מי אפשר ואי אפשר לשבת בקואליציה: משה ויסברג, עורך האתר ״בחדרי חרדים״, על האנשים שמושכים בחוטים בפוליטיקה החרדית.

3. איך נזכור את כולם? מדי שנה, מבטיח עם ישראל לזכור את כולם. את הקורבנות, את מגש הכסף, את יפי הבלורית והתואר. ימי הזיכרון לשואה ולגבורה ולחללי צה״ל נטועים בלב הקונצנזוס שלנו. אבל איך באמת עובד הזיכרון הקולקטיבי שלנו, כיצד ימי הזיכרון ומפעלי ההנצחה השונים מעצבים אותו - ומהן ההשלכות של המעבר לעידן הדיגיטלי? שיחה מיוחדת עם פרופ׳ ורד ויניצקי-סרוסי, סוציולוגית מהאוניברסיטה העברית.

4. "השיר הזה תמיד יהיה שלהם". קים לבנגרונד, אם צעירה, נרצחה בפיגוע בברקן. סמ"ר אביב לוי נורה על ידי צלפים בעזה, חודש לפני השחרור. רס"ר אורן כהן יצא לאימון משותף של חילות האוויר של ישראל ורומניה - ולא חזר. במסגרת פרויקט "יצירת חיי" של ynet, נכתבו והוקלטו שירים חדשים של אלון אולארצ'יק, שמעון בוסקילה, ואסתר רדא ודניאל זמיר. בפרק מיוחד של "הכותרת", אתם מוזמנים להאזין למפגשים של היוצרים עם המשפחות - ולשירים שנכתבו בעקבותיהם.