הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. בכל יום אנו מדברים כאן עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, על הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס, בגוגל פודקאסטס או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. אנחנו ממליצים להירשם באחת האפליקציות - כדי לא להחמיץ אף פרק. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet. והפעם - סיכום פרקי השבוע:
1. ירושלים בוערת. אפשר לעצור את זה. בשבת האחרונה, בצל העימותים הקשים בירושלים, שוחחנו עם ניצב בדימוס יאיר יצחקי, מי שהתריע בזמן אמת וניסה למנוע את התלקחות האינתיפאדה השנייה. בפרק הוא מסביר מה עומד ברקע המשבר - ואיך המשטרה והרשויות יכולות וצריכות לטפל בזה, לפני שיהיה מאוחר מדי.

2. המטרה האמיתית של הירי מעזה. לחמאס נוח היה לקשור את ירי הרקטות לעימותים בירושלים - אבל המציאות מורכבת יותר: אליאור לוי, פרשננו לענייני פלסטינים, הסביר מאיפה באמת מתחיל הקו שמחבר בין הרצועה לבירה, איך כל זה קשור לבחירות המתוכננות ברשות ולאן אפקט הדומינו הזה עלול להוביל אותנו.


3. הציונות הדתית נגד הביביסטים. לא משנה איך ייפתר בסוף הפלונטר הפוליטי, דבר אחד ברור: החיבור המובן מאליו בין הליכוד של נתניהו לבין הציונות הדתית - המגזר כולו, לא הרשימה - הולך ומתפורר. כתב "ידיעות אחרונות" עמיחי אתאלי התחקה אחר שורשי המשבר והסביר כיצד הוא משפיע על המפה הפוליטית בישראל.


4. המהפכה של הרמטכ״ל כוכבי. אחרי עשורים שבהם התבססה תפיסת ההכרעה הצה״לית על גיוס מילואים מסיבי, מוביל הרמטכ״ל מהפכה של ממש שתהפוך את האוגדות הסדירות לכוח המרכזי שעליו יישען הצבא. כתבנו הצבאי יואב זיתון חשף בפנינו את פרטי התוכנית - וגם את הסיכונים הטמונים בה.


5. המלחמה על מינוי שר המשפטים - ועל שלטון החוק. הפארסה הזו כבר מאחורינו, אבל אם מעניין אתכם להבין מה בעצם קרה באותה ישיבת ממשלה סוערת, שהצית משבר חסר תקדים, ומה קורה כשראש הממשלה מחליט להתעלם באופן מופגן מעמדתו של היועץ המשפטי לממשלה - הפרשן המשפטי ד״ר מתן גוטמן עושה סדר.

6. תככים באיראן, רוח חדשה בסעודיה. מה עומד מאחורי החיכוכים הפנימיים באיראן, כפי שנחשפו באותה הקלטה שהודלפה של שר החוץ זריף? באיזה מצב נמצאת איראן עם חידוש המגעים לחזרה להסכם הגרעין? וגם: כיצד יורש העצר הסעודי מוחמד בן סלמאן מתאים עצמו לעידן ביידן? פרשנית ״ידיעות אחרונות״ סמדר פרי עושה סדר.

רוצים עוד? פרקים חדשים בפודקאסטים נוספים מבית ynet:

נא להפיץ - פרק 4: מי כתב את המחזות של וויליאם שייקספיר? הוא היה גדול המחזאים, ושינה לעד את התרבות המערבית. ובכל זאת, אנשים רבים מאמינים שמי שכתב את מחזותיו הידועים היה בכלל אדם עשיר ומסתורי, קבוצה של אנשים שפעלה במחשכים ואולי אפילו מלכת אנגליה. איך הקונספירציות האלה נולדו? ומדוע הן הלהיבו אנשים ידועים כמו פרויד וקדאפי?

אבק פיות - פרק 5: הקשר הנסתר בין אלזה - לאליזבת. השבוע בפודקאסט על הסיפורים שמאחורי סרטי האנימציה שעליהם גדלנו: מצד אחד אליזבת הראשונה שמלכה במאה ה-16 על אנגליה ואירלנד, מהצד השני מלכת הקרח של ארנדל שכבשה את לב הילדות בסרט האהוב. האם קווי הדימיון האלה מקריים?

סקס אפיל - פרק 7: למה אתה באמת סובל מחרדת ביצוע? חרדת ביצוע היא בעיה שבמסגרתה הגבר אינו מצליח להגיע לזקפה המאפשרת חדירה. תחושת הכישלון עלולה להכניס אותו למעגל חרדתי, כאשר כל מפגש מיני הופך פתאום למבחן. שולמית שפרבר מספרת על האופנים שבהם התרבות משפיעה על הציפיות מהמיניות הגברית, וכיצד טיפול מיני יכול לספק את התשובה הרגשית לקשיים התפקודיים.