האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: האם הצעדים של השר לביטחון לאומי באמת ממגרים את הטרור?
כבר שנים שמערכת הביטחון מנסה לחסל את המוטיבציה של המחבלים לצאת לפעולה. רבים מהם מוכנים למות כ"שהידים", ואלו שנשארים בחיים נכלאים לשנים ארוכות בבתי הכלא בישראל. האסירים הביטחוניים זכו בעבר ללימודים אקדמיים, אפשרות לאפות ולבשל וגם מחזיקים במנהיגות מקומית שמנהלת משא ומתן מול שלטונות הכלא. השר איתמר בן גביר הבטיח שיטפל בנושא, ובינתיים הטיל סנקציות על סגירת מאפיות הפיתות וקיצור תורי המקלחות לאסירים הביטחוניים.
יחד עם כתבנו מאיר תורג'מן ונציבת שב"ס לשעבר רב גונדר (בדימוס) אורית אדטו, ניסינו להבין איזה תנאים באמת יש לאסירים הביטחוניים? איך הפיתות הפכו לכלי מאבק בין שב"ס למחבלים? האם בן גביר נלחם את המלחמה האחרונה? ומה האמצעים שהגופים המקצועיים מבקשים לממש? האזינו לפרק.
1 צפייה בגלריה
סמיר קונטאר
סמיר קונטאר
סמיר קונטאר. האסיר הביטחוני האחרון שהשלים תואר בין כותלי הכלא הישראלי
(צילום: באדיבות יחידת הפקות שב"ס)
בכל יום שרון כידון וישי שנרב בוחנים עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים