האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: במשך שנים נחשב נתניהו כמי שנצמד לימין, הפעם הוא מוצא את עצמו בתור המרגיע והמאזן של ממשלת הימין מלא מלא.
ברגע היוודע תוצאות הבחירות הבין בנימין נתניהו את גודל הברוך. אמנם ניצחון מרשים שמבטיח ממשלה יציבה, אך השותפות שאיתן יקים ממשלה בהמשך יאלצו אותו לשנות כיוון, ולהיות המבוגר האחראי. לאורך כל ממשלותיו היה לצידו מישהו משמאל, אלא שהפעם לצד בן גביר, סמוטריץ', גולדקנופף ואבי מעוז הוא מוצא את עצמו כמי שמבהיר ומגנה את "שותפיו הטבעיים". ישי שנרב בדק עם כתבתנו הפוליטית מורן אזולאי ועם מחברת הספר "צופן נתניהו" העיתונאית מזל מועלם איך נתניהו עומד להתמודד עם כהונה שבה הוא מלוהק לתפקיד השמאלן של הממשלה, והאם יכול להיות שהוא מבין שזוהי כהונתו האחרונה, וכל פעולה שלו תכתיב את מורשתו? האזינו לפרק.
1 צפייה בגלריה
בנימין נתניהו ואיתמר בן גביר
בנימין נתניהו ואיתמר בן גביר
בנימין נתניהו ואיתמר בן גביר. "אי הנוחות הורגשה במלואה"
(צילום: יח"צ)
בכל יום שרון כידון, ישי שנרב ויואב רבינוביץ בוחנים עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים