האם ישראל איבדה את הצפון?

השריפות הגדולות ברחבי הצפון, ההרס הרב מהטילים והכטב"מים והאזעקות שהתרחבו לכל רמת הגולן ולאזור עכו. בשבוע האחרון זה נראה שחיזבאללה בוחן שוב ושוב את הגבולות מול ישראל, תרתי משמע. בינתיים, התושבים שפונו מבתיהם לא יודעים מתי, אם בכלל, יחזרו אליהם - או אם יהיה בטוח לשוב.
הכותרת
האם ישראל איבדה את הצפון?
27:26
יחד עם כתבנו בצפון יאיר קראוס וכתבתנו לענייני ערבים ליאור בן ארי קפצנו אל שטח האש. האם אנחנו בדרך למלחמת לבנון השלישית? איך הצבא והמדינה איבדו את אמון התושבים? ומה נסראללה באמת רוצה?

הפספוסים וההחלטות שהובילו להצעה הישראלית

נשיא ארה"ב חשף בסוף השבוע שעבר את ההצעה הישראלית לעסקת חטופים שתוביל בסוף לסיום המלחמה. בישראל מיהרו להתנער מחלק מהתנאים, אבל בחדרים הסגורים לא מעט היו חותמים על ההצעות שסירבו להן עד עכשיו.
הכותרת
הפספוסים וההחלטות שהובילו להצעה הישראלית | רונן ברגמן
30:03
יחד עם רונן ברגמן, עיתונאי "ידיעות אחרונות" וה"ניו יורק טיימס", נכנסנו אל מאחורי הקלעים. איפה ישראל טעתה בדרך? האם שיקרו לנו כשהבטיחו "ניצחון מוחלט" וכשסיפרו שהבעיה בעסקה היא חמאס? והאם המתווה הנוכחי נותן סיבה לאופטימיות?

ברוכים הבאים לעוטף טול כרם

אם בתחילת המלחמה הפלסטינים ביהודה ושומרון שמרו על שקט תעשייתי, זה מתחיל להיפרם בשבועות האחרונים. לצד פיגועים וניסיונות פיגוע ברחבי יהודה ושומרון, המחבלים מתקרבים יותר ויותר אל היישובים בקו התפר. חוצים גדרות ויורים לעבר בתים בגלבוע ובעמק חפר - והתושבים דורשים מענה משמעותי יותר לאיום.
הכותרת
ברוכים הבאים לעוטף טול כרם
25:09
יחד עם כתבנו בשטחים אלישע בן קימון ירדנו אל השטח. עד כמה האזור בוער יותר בהשוואה לתחילת המלחמה? איך המחבלים מצליחים לירות לעבר הבתים ולהיעלם בלי תגובה של צה"ל? ומה הסיכוי למתקפת פתע בנוסח 7 באוקטובר על יישובי קו התפר?

היורש המיועד של פוטין

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין הודיע בשבוע שעבר על מינויו של אלכסיי דיומין למזכיר מועצת המדינה. כבר שנים שדיומין מטפס במעלה הדרגות, ולא סתם הוא זכה לכינוי "שומר הראש של פוטין". יש מי שהעלה את הסברה שהמינוי הנוכחי של דיומין מהווה שלב נוסף בדרך להכרזה עליו כיורש של הנשיא הכל יכול.
הכותרת
היורש המיועד של פוטין
24:00
יחד עם ארקדי מילמן, ראש תוכנית רוסיה במכון למחקרי ביטחון לאומי (INSS) ולשעבר שגרירנו ברוסיה, קפצנו למוסקבה. איך דיומין הגיע לתפקיד הנוכחי? מה המשמעות של המהלך? והאם פוטין באמת מחפש יורש?

"התחלתי לצעוק 'רק לא חטוף' - והתעלפתי"

"הכותרת" בסדרת שיחות עם משפחות החטופים, והפעם: מירב דלאל הפסיקה לחכות לאות חיים - ורוצה את בנה בבית, וגל משחזר כל הזמן את השיחות האחרונות עם גיא במסיבה. הריקוד של האחים שנקטע באזעקות, הדאגה לבן הגדול בזמן שיודעים שגיא נחטף, והמאבק היומיומי לשמור על השפיות.
הכותרת
"צעקו 'הוא חי, אבל', צרחתי 'רק לא חטוף' והתעלפתי": גיא דלאל עדיין בשבי
31:37
אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.