האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: הקולות שעשו את 2022 בחדשות. רוסיה פולשת לאוקראינה, ומסתבכת במלחמה עקובה מדם ופשעים נגד האנושות; בריטניה נפרדת מהמלכה לאחר 70 שנות כהונה; ממשלת השינוי מתפרקת בגלל פיתה בפסח, וראש הממשלה נחנק מדמעות. וגם: ארגנטינה אלופת העולם, וליאו מסי מוכתר לגדול מכולם.
"רוחות המלחמה נשבו. במערכת שלחו אותי לאוקראינה לראות בעין מקצועית האם תפתח מלחמה. כולם היו שאננים, כולל אני", מספר הפרשן הצבאי של ynet רון בן ישי על הרגעים לפני הפלישה הרוסית. "בשעה 5:00 בבוקר התעוררתי מקול אזעקה במרכז קייב, הבנתי שהמלחמה התחילה".
הרגע שבן ישי זוכר יותר מכל היה בגשר בין קייב לאירפין. "המזל שלי שהמתורגמנית סגרה את דלת הרכב. מטוס רוסי חלף מעלינו והטיל פצצה. מההדף עפתי על הרכב שמאוחריי ונפלתי לתעלה. בדיעבד כך ניצלתי".
בפרק מיוחד של הכותרת יואב רבינוביץ מסכם עם כתבי ynet וידיעות אחרונות - רון בן ישי, ד"ר רונן ברמן, מורן אזולאי וענבל חננאל את הרגעים והקולות שמסכמים את שנת 2022. האזינו לפרק.
1 צפייה בגלריה
רון בן ישי באירפין
רון בן ישי באירפין
רון בן ישי באירפין, רגעים לאחר שהתפוצץ לידו טיל רוסי
(צילום: נדיה שבצ'נקו)
בכל יום שרון כידון, ישי שנרב ויואב רבינוביץ בוחנים עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים