האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: עולם הקולינריה סוער בעקבות הודעת שר התיירות שיבחן מחדש את ההסכם המתגבש עם מדריך המסעדות מישלן.
משרד התיירות החל במשא ומתן עם מדריך המסעדות היוקרתי של מישלן לקראת כניסה של הדירוג היוקרתי לישראל. אלא שמאז התחלפה הממשלה, והשר החדש חיים כץ הודיע על בחינה מחודשת של התוכנית. המסעדנים חוששים שההסכם המסתמן ירד לטמיון וישראל תישאר בלי הכוכבים.
יחד עם עורכת ערוץ האוכל של ynet תיקי גולן, המסעדן המועמד למישלן רז רהב ומי שכבר קיבל מישלן במסעדה שלו בברלין גל בן משה בחנו את החשיבות של מדריך מישלן בעולם הקולינריה. איך הפך מדור המסעדות במדריך של חברת צמיגים צרפתית למדרג המסעדות המשפיע בעולם? עד כמה הוא רלוונטי בעידן שבו כל אדם יכול להפוך למבקר מסעדות? והאם כניסת המדריך לארץ תביא תיירים? האזינו לפרק.
1 צפייה בגלריה
רז רהב
רז רהב
המסעדן רז רהב: "עבורי מישלן זה Nice to have"
(צילום: נמרוד גנישר)
בכל יום שרון כידון, ישי שנרב ויואב רבינוביץ בוחנים עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים