האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: ההכרזה על מנועי החיפוש מובני בינה מלאכותית חושפת את העולם בפני עתיד חדשני, אך רווי חששות.
מאז שהושק בסוף נובמבר 2022, נדמה שאי אפשר לחמוק מ-ChatGPT. הצ'אטבוט המתקדם של חברת OpenAI הפך תוך זמן קצר לאימתם של כל מי שכותבים לפרנסתם, הצליח לטלטל את מערכות החינוך ברחבי העולם ואפילו הוכתר כ"גוגל-קילר". בשבוע שעבר הכריזה מיקרוסופט על שילוב של ChatGPT במנוע החיפוש שלה "בינג". במקביל גם גוגל הודיעה שתשיק בקרוב צ'אטבוט בשם Bard, שישולב בהמשך במנוע החיפוש הפופולרי שלה. אז האם אנחנו בפתחו של עידן חדש במידע המונגש?
יחד עם עורך הטכנולוגיה של ynet יובל מן וד"ר ארז פירט, ראש המרכז למדעי הרוח ובינה מלאכותית באוניברסיטת חיפה והטכניון, ניסינו להבין לאן צועד העולם הטכנולוגי. האם נוכל לתכנן את החופשה הבאה בקלות יתרה? איך הצ'אטבוט עלול להשפיע על המודל העסקי של גוגל? ומה הסכנות הטמונות שעלולות להפוך את ה-ChatGPT לכלי שישמש נגד האנושות? האזינו לפרק.
1 צפייה בגלריה
אירוע ההשקה של בינג החדש
אירוע ההשקה של בינג החדש
אירוע ההשקה של מנוע החיפוש בינג החדש
(צילום: AP)
בכל יום שרון כידון, ישי שנרב ויואב רבינוביץ בוחנים עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים