האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: יצחק גולדקנופף נכנס בסערה למשרד השיכון, בזמן ששוק הנדל"ן נמצא במצב הכי גרוע אי פעם.
הדיון הציבורי סביב מחירי הדיור נמצאים בשיח הציבורי והפוליטי כבר יותר מעשור. כל שרי האוצר והשיכון, כמו גם ראשי הממשלות, חזרו והצהירו שיפעלו למען הורדת מחירי הדיור. תוכניות הוצגו, דירות הוגרלו - אבל המחירים נשארו גבוהים. השר החדש גולדקנופף ביקש בשבוע שעבר בוועידת הנדל"ן של ynet ו"ידיעות אחרונות" שיעניקו לו לפחות 100 ימי חסד, אבל בזמן שהמחירים ממשיכים לטפס לא בטוח שהוא יקבל.
יחד עם עורכת הנדל"ן של ynet הילה ציאון ביקשנו לבדוק איזו קדנציה צפויה לגולדקנופף במשרד השיכון, ואם מדיניות השר יכולה באמת להשפיע על שוק שאיבד שליטה. האזינו לפרק.
1 צפייה בגלריה
תל אביב, דימונה ואילת
תל אביב, דימונה ואילת
תל אביב, דימונה ואילת. האם השר ידאג לכלל הציבור או רק לסקטור שלו?
(צילום: מגדלי רג'ואן, shutterstock)
בכל יום שרון כידון, ישי שנרב ויואב רבינוביץ בוחנים עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים