השורשים של שיטת מירי רגב

ההתנהלות של שרת התחבורה מירי רגב, שנחשפה בתחקיר "המקור", נתנה הזדמנות חד-פעמית להיכנס אל מאחורי הקלעים של הפוליטיקה הישראלית ולגלות כיצד מתקבלות החלטות פוליטיות. ההחלטות מעוררות הזעם והסלידה אמנם שוכללו לרמה אחרת, לפי התחקיר, אבל לא ממש ייחודיות למירי רגב. יש עוד שרים שמחליטים בהתאם לשיקולים הפוליטיים האישיים, והיו גם לא מעט כאלה בעבר (בלי להזכיר את מפא"י).
הכותרת
השורשים של שיטת מירי רגב
23:32
יחד עם פרשננו הפוליטי יובל קרני נכנסנו לעובי הקורה. מתי מדובר ביישום מדיניות ומתי ב"שוחד" פוליטי? עד כמה זאת התנהלות נפוצה אצל נבחרי ציבור? והאם באמת כל האשמה היא בשיטת הבחירות המפלגתית - הפריימריז?

חמאס לא מובס ובלי רוח גבית מהאג

ההוראה של בית הדין הבינלאומי לצדק בהאג להגביל את הלחימה ברפיח תפסה את צה"ל בעיצומו של המבצע. מדובר בפעילות שעליה היו בכירים שאמרו שתוביל אותנו אל "כפסע מהניצחון המוחלט". אבל כשמסתכלים בתמונה רחבה יותר על רצועת עזה - זה לא נראה שחמאס מובס.
הכותרת
חמאס לא מובס ובלי רוח גבית מהאג | אבי יששכרוף
29:08
יחד עם פרשננו לענייני פלסטינים אבי יששכרוף קפצנו לביקור ברצועה. עד כמה השליטה של חמאס ברצועת עזה נפגעה בעקבות המלחמה, אם בכלל? כמה נשק עוד נותר לארגון הטרור? והאם הצווים החדשים של בית הדין הבינלאומי לצדק יעצרו את הפעילות ברפיח וימנעו את "הניצחון המוחלט" המובטח?

איך הגענו מ-7 באוקטובר להכרה במדינה פלסטינית?

ההכרזה של מדינות באירופה על הכרה במדינה פלסטינית עוררה זעם בישראל, אבל לא מאוד הפתיעה. כמעט שמונה חודשים עברו מאז הטבח הנורא בעוטף עזה והאמפתיה העולמית עברה מישראל אל הפלסטינים. גם הצווים שהוציא בית הדין הבינלאומי לצדק, ואלו שמבקש התובע של בית הדין הפלילי, לא ממש מסייעים לישראל במעמדה הבינלאומי.
הכותרת
איך הגענו מ-7 באוקטובר להכרה במדינה פלסטינית? | נחום ברנע
25:37
יחד עם נחום ברנע, פרשן "ידיעות אחרונות", עשינו סיבוב בעולם. איך ישראל איבדה תמיכה במדינות במערב? למה הם מתעקשים להכיר דווקא עכשיו במדינה פלסטינית? עד כמה הצווים באמת משפיעים על היחסים הבינלאומיים? והאם אפשר לשנות את המצב?

המשפט שמסעיר את אמריקה לקראת סיום

המושבעים בבית המשפט הפלילי במנהטן הולכים לעשות היסטוריה. אחרי שישה שבועות של עדויות, גורלו של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ נמצא בידיהם. אבל לא מדובר במשפט על המרדה או 6 בינואר, אלא על זיוף רישומי תאגיד ועבירה על חוקי מימון קמפיין. או בשם היותר מוכר ומעניין - "משפט דמי השתיקה ששילם טראמפ לכוכבת הפורנו סטורמי דניאלס".
הכותרת
המשפט שמסעיר את אמריקה לקראת סיום
27:43
יחד עם כתבתנו בניו יורק ציפי שמילוביץ קפצנו לבית המשפט. על מה בדיוק טראמפ מועמד לדין? מה הסיכוי שיורשע או שיישלח לכלא? ועד כמה המשפט יכול לפגוע בו במרוץ לנשיאות מבחינה חוקית או מבחינת התמיכה הציבורית?

"יש שני ילדים שנחטפו, והתחושה היא שהם נשכחים"

"הכותרת" בסדרת שיחות עם משפחות החטופים, והפעם: עופרי ביבס-לוי רוצה לספר לאחיה שהיא בהיריון ובינתיים נלחמת להשיב אותו ואת משפחתו הביתה. הדאגה לכפיר בן השנה ואריאל בן השלוש, המאבק הבינלאומי לשמור את המשפחה בתודעה, חוסר הוודאות לגבי עתידם וההודעה המבלבלת של חמאס.
הכותרת
"יש שני ילדים שנחטפו, והתחושה היא שהם נשכחים": משפחת ביבס עדיין בשבי
31:52
אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.