האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: לאן נעלם יו"ר ש"ס אריה דרעי?
בשבוע שעבר העבירה הממשלה את תקציב המדינה הדו-שנתי שבוע לפני המועד האחרון. בישיבה שערכה הקואליציה בכנסת נצפה דרעי יושב ליד ראש הממשלה בנימין נתניהו עם פנים חתומות. מי שנחשב לאחד מעמודי התווך של הממשלה, שנאלץ לעזוב את תפקידיו כשר בעקבות החלטת בג"ץ, נעלם לאחרונה מהפוקוס הציבורי ומישיבות הממשלה והקבינט. גם החוק שנועד להשיב אותו לממשלה לא ממש על השולחן.
יחד עם קובי נחשוני, כתבנו לענייני חרדים ודתות, ועם יעקב ריבלין, פרשן פוליטי בעיתון "בקהילה" וברדיו קול חי, ניסינו להבין מה קרה לדרעי? האם הפוליטיקאי המיומן החליט לרדת למחתרת ולפעול מבלי שישימו לב? האם הוא העביר את הסמכויות בצורה מלאה לדור הבא? ומה הסיכוי שחוק דרעי 2, שיאפשר את חזרתו לשולחן הממשלה, יחזור מהר מהצפוי? האזינו לפרק.
1 צפייה בגלריה
מליאת הכנסת
מליאת הכנסת
אריה דרעי במליאת הכנסת
(צילום: עמית שאבי)
בכל יום שרון כידון, ישי שנרב ורועי כ"ץ בוחנים עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים