תעשיית השקרים מתפוצצת בקמפוסים

המחאות האלימות באוניברסיטת קולומביה, ובקמפוסים נוספים בארצות הברית, לא נולדו בחלל ריק. כבר שנים שבאקדמיה האמריקנית התפתחה תרבות של תמיכה בארגונים פרו-פלסטיניים וארגונים שלא ממש מתחברים למנטרות של ליברליות וחופש. אבל אפילו גדולי הפלורליסטים בארה"ב לא דמיינו לשמוע קריאות "מוות לאמריקה" אצלם בבית.
הכותרת
תעשיית השקרים מתפוצצת בקמפוסים בארה"ב | בן-דרור ימיני
26:35
יחד עם בן-דרור ימיני, פרשן "ידיעות אחרונות", קפצנו לקמפוסים שהפכו לזירת מלחמה. למה אפילו הסטודנטים במוסדות הכי מתקדמים מגלים בורות בנושאים שהם מפגינים עליהם? איך הפקולטות הליברליות הפכו לחממה של ארגונים קיצוניים שפוגעים בזכויות אדם? ומה הקשר של קטאר לכל זה?

הצרות של הקריביים

במשך עשור התנגד ראש ממשלת האיטי, אריאל הנרי, לערוך בחירות במדינה בטענה שאי אפשר לעשות אותן כל עוד לא הושב השקט לרחובות. אבל הכנופיות ניצלו את ההזדמנות שהנרי יצא לביקור באפריקה ותפסו את השלטון בכוח במדינה ומנעו ממנו לשוב הביתה. הנרי התפטר ובינתיים הוקמה מועצה זמנית, שכבר בחרה ראש ממשלה שישקם את המדינה לקראת בחירות אי-שם ב-2026.
הכותרת
חופים, שודדים ו"ברביקיו" | הצרות בקריביים
22:19
יחד עם טל רשף, מומחה לתרבויות ועסקים בעולם, קפצנו לביקור בקריביים. איך מדינת החופים הפכה לדמוקרטיה נכשלת? מדוע מדינות העולם כבר לא הסכימו לסייע לראש הממשלה המתפטר? מה הסיכוי שהאיטי תהפוך לדמוקרטיה מתקדמת? ואיך ג'ימי ברביקיו קשור לכל זה?

"אנחנו נרצחים כל בוקר מחדש"

"הכותרת" בסדרת שיחות עם משפחות החטופים, והפעם: חנה ואלי כהן, הדודים של ענבר היימן ז"ל, נלחמים שהיא לא תישכח. ההורים שהתמוטטו אחרי חטיפת הבת, האנשים שנעלמו כשהסתיימה השבעה, והעיניים הטובות של ענבר שלא עוזבות אותם לרגע.
הכותרת
אנחנו נרצחים כל בוקר שהיא לא פה: ענבר היימן עדיין חטופה
30:05
אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.