האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: הקול היהודי: טראמפ והאריס אוהבים את ישראל אבל רוצים לנצח.

פחות מחודש למערכת הבחירות הנשיאותית בארצות הברית, והמועמדת הדמוקרטית וסגנית הנשיא, קמלה האריס והמועמד הרפובליקני הנשיא לשעבר, דונלד טראמפ צמודים בסקרים. הקרב האמיתי כעת ניטש על הדמוגרפיות השונות, והשאלה לאן ילך הקול היהודי בארה"ב, שבאופן מסורתי שייך לדמוקרטים - נהיית מסובכת יותר בעקבות מדיניות ממשל ביידן כלפי ישראל.

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ הגיע בשבוע שעבר במפתיע לקבר הרבי מלובביץ' בניו יורק, כמחווה לישראל ולקהילה היהודית בארה"ב. בביקור באוהל הרבי, בבית העלמין ברובע קווינס בעיר, צולם מי שמקווה לחזור לבית הלבן כשהוא עוטה כיפה שחורה על ראשו ומניח פתק שכתב על הקבר.

יחד עם עו"ד עידו דמבין, בעל הבלוג "מר דמבין הולך לוושינגטון", צללנו למערכת האינטרסים והמהלכים של המועמדים בניסיון לגייס את יהודי אמריקה לטובתם. ביררנו: למה דונלד טראמפ מאוכזב מהציבור היהודי? עד כמה נתניהו מהווה בעיה אלקטורלית עבור סגנית הנשיא האריס? ומה באמת מעניין את יהדות אמריקה? האזינו לפרק. האזינו
1 צפייה בגלריה
העימות הנשיאותי בין דונלד טראמפ לקמלה האריס
העימות הנשיאותי בין דונלד טראמפ לקמלה האריס
העימות הנשיאותי בין דונלד טראמפ לקמלה האריס
(צילום: SAUL LOEB / AFP)
אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה, את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.
השתתפו בהכנת הכתבה: גיא סאלם ועדן דוידוב