האזינו לפרק מסדרה חדשה של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. שנתיים מאז הסגר הראשון, החיים של כולנו כמעט עברו טלטלות ובהרבה תחומים לא ייראו כמו שהיינו רגילים. גם אם עוד אי אפשר לחגוג את סוף המגפה, התקופה הארוכה כבר מאפשרת לנו להביט רגע מלמעלה, להסתכל אחורה וקדימה ולצלול לעומק אחד הנושאים.
הפרק הרביעי והאחרון בסדרה עוסק במוזיקה. עורכת המוזיקה של ynet דנית צמית הסבירה על הקשיים של תעשייה שלמה, הרבה מעבר לאמנים שאנחנו מכירים - בעלי מקצוע רבים שנשארו בבית וחלקם נאלצו לחפש עבודה אחרת; דיברנו איתה גם על התעשייה העולמית ואיך הקורונה האיצה טרנדים ששינו אותה ואת הדרך שבה אמנים מרוויחים כסף.
את המנהל המוזיקלי של התזמורת הפילהרמונית הישראלית, להב שני, הקורונה תפסה רגע לפני עונת הבכורה שלו בתפקיד הנחשק. הוא גם יכול להשוות את המצב פה לתזמורת שאותה הוא מנהל בהולנד.
הזמרת, הראפרית והיוצרת אקו עברה מסע רגשי מטלטל בשנתיים האחרונות, היא מספרת בפרק. הוא כלל פחד במה שלא חוותה לפני כן, שלבים שהזכירו לה אבל - ונגמרה בהשלמה עם מה היא יודעת ומה שלא.
ויש גם את זווית הבמות עצמן - עליה שמענו מרותם אדוט, מנהל היכל התרבות בחבל מודיעין. הוא סיפר לנו למשל על הרגלי קניית הכרטיסים של הקהל הישראלי, שהשתנו בגלל המגפה. האזינו לפרק בנגן שבראש הכתבה.
1 צפייה בגלריה
להב שני
להב שני
אקו ולהב שני. "התשובה לשאלה מה זה הצלחה השתנתה לגמרי בעקבות הקורונה"
( צילום: Marco Borggreve, גילי אזגד)
בכל יום אטילה שומפלבי וסיון חילאי בוחנים עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום, ובימי חמישי מדי שבועיים מעין רודה בוחנת את העולם שנתיים לתוך הקורונה בסדרת פרקים מגזיניים. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.