האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: הקריאה של שר הביטחון יואב גלנט לעצור את חקיקת הרפורמה המשפטית.
באיחור של יומיים התייצב שר הביטחון מול המצלמות וקרא בצורה חד משמעית לעצור את החקיקה של המהפכה המשפטית. זמן קצר אחרי ההצהרה קרא השר אבי דיכטר לעצור את החקיקה עד לאחר יום העצמאות. השניים מצטרפים לקריאות של חברי הכנסת דוד ביטן ויולי אדלשטיין, שקראו גם הם לעצור את החקיקה ולפתוח בהידברות.
יחד עם הכתבת הפוליטית של ynet ו"ידיעות אחרונות" מורן אזולאי ניסינו להבין מה היה מאחורי הקלעים של הצהרת גלנט. מה גרם לשר הביטחון לצאת באמירה נחרצת? האם יש לו קשר עם חברי הליכוד הנוספים שקראו לעצירת החקיקה? והאם מדובר במהלך שיכול לעצור את המהפכה המשפטית? האזינו לפרק.
1 צפייה בגלריה
יואב גלנט
יואב גלנט
גלנט. האם הוא יוביל לעצירת המהפכה המשפטית?
בכל יום שרון כידון וישי שנרב בוחנים עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים