האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: האם רעידת האדמה הקשה בטורקיה עלולה לפגוע במעמדו של הנשיא רג'פ טאיפ ארדואן?
רעידת האדמה הקשה הגיעה בתזמון בעייתי במיוחד מבחינתו של הנשיא הטורקי. בעוד שלושה חודשים יתקיימו הבחירות לנשיאות ולפרלמנט, שנחשבות למאתגרות ביותר ב-20 שנות שלטונו של ארדואן. מעמדו של הנשיא פחת משמעותית בתקופה האחרונה, בין היתר בעקבות ההידרדרות במצב הכלכלי במדינה.
יחד עם ד"ר חי איתן כהן ינרוג'ק, מומחה לטורקיה ממרכז משה דיין באוניברסיטת תל אביב ומכון ירושלים לאסטרטגיה וביטון, ושליח ynet ו"ידיעות אחרונות" אדם קוטב, בחנו את עוצמת הכעס של הציבור הטורקי על ארדואן, למה חשוב לנשיא שהבחירות תתקיימנה במועדן? והאם למרות הכל ארדואן ישרוד פוליטית גם את רעידת האדמה הקשה. וגם: הקהילה היהודית שחרבה בעקבות האסון לאחר 2,500 שנה. האזינו לפרק.
1 צפייה בגלריה
נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן באזור אסון רעידת האדמה בהטאי
נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן באזור אסון רעידת האדמה בהטאי
נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן באזור אסון רעידת האדמה בהטאי
(צילום: EPA)
בכל יום שרון כידון, ישי שנרב ויואב רבינוביץ בוחנים עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים