הכותרת
משחקי הכס בקריה: ניסיון ההדחה של גלנט ומינוי סער לשר הביטחון
24:38

האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: משחקי הכס בקריה: ניסיון ההדחה של גלנט ומינוי סער לשר הביטחון.

בזמן שהלחימה בחזית לבנון בשיאה, התנהל בישראל קרב פוליטי בעורף בעקבות הכוונה של ראש הממשלה בנימין נתניהו להדיח את שר הביטחון יואב גלנט ולמנות במקומו את יו"ר "הימין הממלכתי" גדעון סער. המהלך הפוליטי עורר ביקורת חריפה ומחאה בתקשורת וברחובות עד שבמוצאי שבת סער הודיע לראש הממשלה בנימין נתניהו על החלטתו לוותר על תפקיד שר הביטחון לנוכח ההתפתחויות האחרונות במלחמה עם חיזבאללה.

יחד עם מורן אזולאי, הכתבת הפוליטית של ynet וידיעות אחרונות ומגישת הפודקאסט 120 ואחת, ניתחנו את סאגת סער. ביררנו מדוע הפוליטיקאי הוותיק והמוכשר בחר בתזמון הנוכחי לכניסה לממשלה, מדוע נתניהו זקוק דווקא לסער למרות מערכת היחסים העכורה ביניהם ואיזה תפקיד משחק שר הביטחון גלנט בכל העניין. האזינו לפרק.

1 צפייה בגלריה
יואב גלנט, בנימין נתניהו, גדעון סער, שריפה בעקבות נפילה בבניאס
יואב גלנט, בנימין נתניהו, גדעון סער, שריפה בעקבות נפילה בבניאס
סערה פוליטית בצל הסערה הביטחונית. משמאל לימין, שר הביטחון יואב גלנט, ראש הממשלה בנימין נתניהו ויושב ראש "הימין הממלכתי" גדעון סער, ברקע שריפה בעקבות נפילה בבניאס
(צילום: צילום יואב דודקביץ, קובי קואנקס, אפי שריר)
אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה, את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.

השתתפו בהכנת הכתבה: גיא סאלם ועדן דוידוב