מה ילדים חושבים על השביתה? אולפן ynet
(צילום: סטס קופולו)

טליה רפאלוביץ ונועם סעתי בני השש מירושלים מחכים בקוצר רוח לרגע שבו יתחילו את לימודיהם בכיתה א' בבית הספר. המשבר בין הסתדרות המורים לבין משרד האוצר, שמאיים לדחות את הרגע הזה, מדאיג אותם מאוד.
קראו עוד:
אתמול (רביעי) שניהם כתבו מכתב לראש הממשלה יאיר לפיד, לשר האוצר אביגדור ליברמן, לשרת החינוך יפעת שאשא ביטון ולמזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד. "אני מאוד רוצה להתחיל כבר את הלימודים, להרגיש בוגרת ולהיפגש עם כל החברים והחברות שלי מהגן", כתבה טליה. "הבנתי מההורים שלי שלא בטוח שאתחיל ללמוד בשבוע הבא, בגלל השכר של המורים. אבל למה אני אשמה? אני מאוד רוצה שתפתרו את העניין ושאוכל ללכת לבית הספר".
5 צפייה בגלריה
ילדים
ילדים
רוצה כבר לפגוש את החברים מהגן. טליה
(צילום: יואב דודקוביץ)
5 צפייה בגלריה
ילדים
ילדים
"למה אני אשמה?" המכתב של טליה
(צילום: יואב דודקוביץ)
נועם במכתבו הסביר וביקש גם הוא: "אני ממש מתרגש ומצפה להגיע לבית הספר, ללמוד, להכיר חברים חדשים, ולשחק בכדורגל בהפסקה. אימא ואבא קנו לי את כל הציוד והכל מוכן בתיק. בבקשה, תפתחו את שנת הלימודים ב-1 בספטמבר".
5 צפייה בגלריה
ילדים
ילדים
רוצה כבר כדורגל בהפסקה. נועם
(צילום: יואב דודקוביץ)
5 צפייה בגלריה
מכתבי הילדים
מכתבי הילדים
המכתב של נועם
(צילום: יואב דודקביץ)
בתוך כך, גם אתמול נמשכו המגעים בין בכירי משרד האוצר לבין ראשי הסתדרות המורים, אך לא נרשמה שום התקדמות והפערים בין הצדדים עדיין גדולים. שבוע בלבד לפני 1 בספטמבר, והמגעים לא נושאים פרי. "בעצם אנחנו הולכים אחורה ולא מתקדמים בכלל", אמר אתמול אחד מבכירי האוצר.