אורי

אורי בראל, עולה לכיתה א' בבית הספר לברן בצורן. אמו טל סיפרה: "אורי נולד בחנוכה, והבן הגדול שלי יהונתן בן ה־13 לא הסכים לשום הצעה אחרת ובחר את השם אורי. כשילדתי את אורי, במחלקת היולדות נולדו באותו יום שני תינוקות נוספים בשם אורי, בן ובת"

אביגיל

אביגיל לוי, עולה לכיתה א' בבית חינוך רימון בכפר־יונה. אמה מיכל סיפרה: "אצלנו השמות צריכים להתחיל באות א', לכלול לפחות ארבע אותיות ושיהיה ברור איך להגות אותם. השם אביגיל ענה על כל הכללים, וכשהיא נולדה אמרתי לה 'אביגיל' ועיניה נפקחו, וזה הספיק"
2 צפייה בגלריה
yk14058204
yk14058204
דוד, אור תמר ומוחמד

דוד

דוד סבח, עולה לכיתה א' בבית הספר היסודי לביא בחריש. אבי נתנאל סיפר על הבחירה בשם: "בחרנו לקרוא לבן שלנו דוד על שם אבא שלי. מתוך כבוד לאבא, כל האחים שלי קראו לאחד הבנים דוד. אבא מאוד שמח. חוץ מזה, דוד זה שם יפה, שם מקראי של המלך דוד"

אור תמר

אור תמר נקש, עולה לכיתה א' בבית הספר היסודי בית הגדי במועצה האזורית שדות נגב בעוטף. הוריה, ידידיה ודליה, מספרים: "אור תמר קרויה על שם חברה של דליה, נווטת הקרב תמר אריאל ז"ל, ורצינו שהאור של תמר יאיר דרכה. מאחלים לה להפיץ אור וטוב סביבה"

מוחמד

מוחמד גולאנה, עולה לכיתה א' בבית הספר היסודי דגניה הדו־לשוני בבאר־שבע. אמו נסרין סיפרה: "מוחמד נקרא על שם הנביא מוחמד. זה שם מבורך. אנחנו לא אנשים דתיים, אבל מכבדים את המסורת ומאמינים שלקרוא לילד על שם הנביא מוחמד יש משמעות וברכה"
פורסם לראשונה: 00:00, 30.08.24