פרשה עם סיום מהסרטים. שש שנים לאחר שילדה מאילינוי שבארצות הברית נעלמה, היא נמצאה בריאה ושלמה בזכות הסדרה "תעלומות בלתי פתורות" המשודרת בנטפליקס.
קיילה אונבהון הייתה בת תשע כשנחטפה על ידי אמא שלה, הת'ר אונבהון. עובדת במרכז קניות שצפתה בתוכנית ששודרה לפני כשנה, זיהתה את האם בצפון קרוליינה ומיהרה לדווח למשטרה - שעצרה בשבת את אונבהון, בת ה-40, באשמת חטיפה.
1 צפייה בגלריה
נמצאה בעקבות סדרה בנטפליקס. קיילה
נמצאה בעקבות סדרה בנטפליקס. קיילה
נמצאה בעקבות סדרה בנטפליקס. קיילה
אביה של קיילה, ריאן איסרקה, הודה לרשויות בהודעה שמסר באמצעות המרכז הלאומי לילדים נעדרים ומנוצלים והוסיף: "אני מאושר שקיילה בטוחה בבית. אנחנו מבקשים פרטיות כשאנחנו לומדים להכיר זה את זו מחדש ולנווט את ההתחלה החדשה הזו".
קיילה, היום בת 15, נעלמה ביחד עם אמה ב-4 ביולי 2017 כאשר הייתה תחת השגחתה. האב, שקיבל משמורת מלאה על קיילה מבית המשפט היה אמור לפגוש את בתו ביום שלמחרת, אך השתיים מעולם לא הגיעו.
"מה שמאוד יוצא דופן הוא היכולת של הת'ר להישאר מחוץ לרשת למשך פרק הזמן הזה", מסר סגן משטרת אשוויל, ג'ונתן בראון. "בדרך כלל אנשים משאירים פירור לחם טכנולוגי שמאפשר לעקוב אחריהם בקלות ובמהירות, אך זה לא קרה כאן".
"המדיה כל כך חשובה כשזה מגיע למציאת ילדים שנעלמו", אמר קלהאן וולש מהמרכז לילדים אבודים ומנוצלים, "גם במקרים כאלה של היעלמות בת שנים, ככל שתספרו את הסיפור יותר ותפרסמו את התמונה באמצעי התקשורת, יש סיכוי גדול יותר שהילדים האלו ימצאו".