החלום של נובאק ג'וקוביץ' לזכות בגראנד סלאם מספר 25 התנפץ. המדורג ראשון בעולם נכנע לפציעה בברך ופרש לפני משחק רבע הגמר שהיה אמור להתקיים מחר (רביעי) מול קספר רוד. רוד עלה אוטומטית לחצי הגמר.
ג'וקוביץ נפצע בברכו בתחילת המערכה השנייה מול פרנסיסקו סרונדולו הארגנטינאי בשמינית הגמר אתמול. הוא פיגר 4:2 במערכה הרביעית והיה על סף הדחה בשמינית הגמר, לפני שחזר ל-1:6, 7:5, 6:3, 5:7, 3:6 ענק. בסופו של דבר הוא נאלץ לפרוש בגלל הפציעה. ג'וקוביץ' צפוי לאבד את המקום הראשון בעולם לטובת קרלוס אלקארס או יאניק סינר, מי מהם שיגיע רחוק יותר בטורניר.
3 צפייה בגלריה
ג'וקוביץ'
ג'וקוביץ'
ג'וקוביץ' אחרי הפציעה שלו במערכה השנייה מול סרונדולו, אתמול
(צילום: REUTERS/Yves Herman)
3 צפייה בגלריה
ג'וקוביץ'
ג'וקוביץ'
נאלץ לפרוש. ג'וקוביץ'
(צילום: Dimitar DILKOFF / AFP)
במסיבת העיתונאים בסיום המשחק רמז ג'וקוביץ' על כוונתו לפרוש. "אני עד עכשיו לא יודע איך ניצחתי", סיפר הסרבי. "לא יודע מה יקרה מחר, אם בכלל אצליח לעלות על המגרש ולשחק. מקווה שכן, אבל בואו נראה מה יהיה".
"בשבועות האחרונים אני מרגיש אי נוחות בברך ימין, אבל עד המשחק הזה לא היו בעיות גדולות", הסביר ג'וקוביץ'. "הסוף המאוחר של המשחק האחרון לא עזר להחלמה, אבל הרגשתי די טוב בהתחלה. בסט השלישי של המערכה השנייה החלקתי. לקחתי פסק זמן רפואי, ניסיתי לחזור, אבל הפציעה הפריעה לי במשחק. לא הייתי בטוח אם כדאי להמשיך, בסוף העברתי את המערכה הרביעית והחמישית בלי כאבים".
3 צפייה בגלריה
ג'וקוביץ'
ג'וקוביץ'
עשה קאמבק ענק, אבל לא ישחק ברבע הגמר
(צילום: Dimitar DILKOFF / AFP)
ביקור בביתו של ניקולה יוקיץ'
(צילום: זאב אברהמי)