שתף קטע נבחר

בחמישי: חצאי גמר הגביע בכדורעף

מטה אשר/עכו תפגוש את הפועל י-ם (17:00), במשחק השני דרבי משפחתי על הקווים בין זוהר ליניב בר נצר כשמכבי תל אביב תתמודד מול מנשה/חדרה/עמק חפר

אם לא יהיו הפתעות מרעישות, מטה אשר/עכו ומכבי תל אביב ייפגשו ב-8 במרץ בגמר גביע המדינה בפעם השלישית ברציפות. מחר (ה') יערכו שתי הקבוצות הבכירות של הענף את משחקי חצי הגמר.

 

הדאבליסטית תפגוש ב-17:00 את הפועל לידר ירושלים, ושעתיים וחצי לאחר מכן יעלו הצהובים למשחק מול מנשה/חדרה/עמק חפר. חצאי הגמר יתקיימו באולם מטרווסט ברעננה.

  

הפועל מטה אשר/עכו (צילום: באדיבות מטה אשר/עכו) (צילום: באדיבות מטה אשר/עכו)
הפועל מטה אשר/עכו(צילום: באדיבות מטה אשר/עכו)

 

"אנחנו מכבדים את ירושלים ונבוא ביום חמישי כדי להשלים את המשימה ולעלות לגמר הגביע" אמר נעם כץ. קפטן המטה גנדי סוקולוב: "אנחנו מתכוננים ביומיים שנותרו למשחק ונגיע מוכנים ודרוכים כדי לנצח ולעלות לגמר הגביע".

 

"העפלה לחצי גמר הגביע הוסיפה מוטיבציה גדולה להמשיך את המומנטום החיובי בקבוצה" אמר מאמן ירושלים, סיימון לוי. "אנחנו מגיעים כאשר אין לנו מה להפסיד אלא רק להרוויח. מטה אשר/עכו קבוצה מצויינת וכדי לנצח אותם נצטרך לשחק חזק וללא פשרות. נשתדל לעשות את המיטב מצדנו".

 

במפגש השני צפוי דרבי אחים על הקווים כשבצד של מכבי תל אביב יעמוד זוהר בר נצר ובצד השני האח הצעיר, יניב. "אנחנו שמחים להיות במעמד חצי הגמר ומחכה לנו משחק מאתגר נגד קבוצה טובה יותר מאיתנו. ננסה להפתיע ולהגיע לגמר", סיפר יניב.

 

זוהר הוסיף: "נגיע מוכנים ליום חמישי. מנשה/חדרה/עמק חפר כבר לקחו לנו נקודה בליגה ולא נרצה להיות מופתעים פעם נוספת".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: באדיבות מטה אשר/עכו
הפועל מטה אשר/עכו
צילום: באדיבות מטה אשר/עכו
מומלצים