שתף קטע נבחר
הוסף כתבה

לברקוביץ' לא מגיע להיות מאמן הנבחרת

כשאני חושב על מאמן לנבחרת, אני רוצה לראות דמות חינוכית, איש עם סובלנות, איש משפחה (יתרון) שיספק אינפורמציה מקצועית לתקשורת. אצלנו מבקשים למנות אדם שתקף את מאמן הכדורגל של בנו

הבנו את האנשים שמחכים שיהיה מאמן נבחרת שיספק אקשן ובלגן בתקשורת. הבנו שיש אנשים שאוהבים לראות חדר הלבשה מלא תככים. לאורך השנים הבנו שיהיה קשה לנבחרת, אם זה בכלל אפשרי, להגיע לטורניר גדול. אם נבחן אילו נבחרות לא יהיו ברוסיה 2018 אולי ניכנס לפרופורציה.

 

מה שכן - כשאני חושב על מאמן לנבחרת, אני רוצה לראות דמות חינוכית, איש עם סובלנות, איש משפחה (יתרון) שיספק אינפורמציה מקצועית לתקשורת. כולנו מסכימים שחייבים מגרשים, תשתיות, טיפול מקצועי מגיל ילדים, עונשים חמורים על התפרעויות בגילים צעירים כדי שילמדו לקח - אבל אצלנו מבקשים למנות אדם שתקף את מאמן הכדורגל של בנו למאמן הנבחרת.

 

איל ברקוביץ' (צילום: זהר שחר) (צילום: זהר שחר)
איל ברקוביץ'(צילום: זהר שחר)

 

אין לי ספק שאיל ברקוביץ' היה כדורגלן גדול. אני לא יודע אם יש לו תעודת מאמן, לא שמעתי שאימן קבוצות. אולי שיחכה עוד 20 שנה, יוכיח בגרות, יראה שינוי בצורת ההתנהלות שלו בתקשורת. שייקח קבוצה ויוכיח לנו שיש לו חשיבה מחוץ לקופסה. אני בספק גדול אם זה יקרה. כרגע יש בליגת העל 8-7 מאמנים שאני מעדיף על פניו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
איל ברקוביץ'
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים