שתף קטע נבחר

משרד הספורט יפעל לביטול הקיצוץ בשכרו של ששון

הזוכה בארד בריו 2016 קיבל הודעה כי הוחלט לקצץ את משכורתו ב-2,500 שקל. בהודעה מטעם המשרד נכתב: "יש להפעיל שיקול דעת רחב כשמדובר בספורטאי עילית ומדליסט אולימפי"

משרד התרבות והספורט הודיע היום (ד') כי יפעל לשינוי ההחלטה לקצץ ב-2,500 שקל את המענק החודשי שמקבל אורי ששון, עליה פורסם לראשונה ב-ynet ספורט.

 

 

כזכור, ששון, שזכה במדליית ארד בריו 2016, קיבל הודעה מהוועד האולימפי והיחידה לספורט הישגי כי הוחלט לקצץ את המלגה ל-6,000 שקל בלבד. לדברי הוועד, לאחר שהוא לא הצליח להגיע להישג משמעותי בשנה האחרונה באליפויות העולם ואירופה, הוחלט שהוא לא ישתייך יותר לסגל הזהב שחבריו מקבלים 8,500 שקל בחודש.

 

ששון חוגג (צילום: אורן אהרוני)
משרד הספורט רוצה לעזור. אורי ששון(צילום: אורן אהרוני)

 

בהודעה שפירסם המשרד, שבראשו עומדת השרה מירי רגב, נאמר: "הנהלת משרד התרבות והספורט סבורה כי יש להפעיל שיקול דעת רחב, במיוחד כשמדובר בספורטאי עילית ומדליסטים

 אולימפיים. במקרה דנן, יש לבחון את הדרכים שיאפשרו לתת לספורטאי בעל הישגים משמעותיים כמו אורי ששון אופק וביטחון כלכלי, כזה שיאפשר לו להמשיך ולהתרכז באימונים ולהביא הישגים נוספים בזירה הבינלאומית, שמביאים כבוד רב גם למדינת ישראל".

 

ששון ורגב (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
ששון ורגב(צילום: אורן אהרוני)

 

בשלב הראשון יקיים משרד התרבות והספורט דיון בנושא עם איגוד הג'ודו, ובהמשך יפעל על מנת שמקרים כאלו לא יתרחשו בעתיד כשמדובר במדליסטים אולימפיים או בזוכים במדליות באליפויות עולם. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אורי ששון
צילום: אורן אהרוני
מומלצים