שתף קטע נבחר

אשרם: "העבודה הקשה השתלמה, יודעת שרף הציפיות עלה"

המתעמלת הישראלית שסיימה את אליפות העולם עם שש מדליות וקינחה בארד בקרב-רב, הייתה נרגשת בסיום: "זה היה ארוך, קשה פיזית ומנטאלית. הקהל ריגש ועזר לי. מאושרת שאני באולימפיאדה, נכין את עצמנו בצורה הכי טובה שאפשר"

 

לינוי אשרם עשתה זאת שוב. שנה שלישית ברציפות עלתה הערב (שישי) המתעמלת הישראלית על הפודיום בתחרות הכי חשובה באליפות העולם, קרב-רב, רק בה מחולקות מדליות באולימפיאדה כשזכתה במדליית הארד.

 

כל ההישגים של לינוי אשרם בקריירה

 

אשרם סיימה את התחרות, הגיעה למיקס זון והעניקה ראיון ראשון ל-ynet. "הייתה תחרות מאוד ארוכה", סיפרה אשרם. "חמישה ימים. זה קשה גם פיזית וגם מנטאלית, אבל הצלחתי להתגבר על זה ואני הכי מאושרת בעולם שעשיתי את זה שוב אחרי כל העבודה הקשה שמשתלמת כל פעם מחדש".

 

לינוי אשרם על הפודיום באליפות העולם (צילום: אורן אהרוני)
"העבודה הקשה משתלמת כל פעם מחדש". אשרם על הפודיום(צילום: אורן אהרוני)

על הטעויות שהיו לה במהלך הגמר הוסיפה: "עובדים על זה הרבה באימונים עם המאמנות, כשגם אם יש נפילה, אני לומדת להמשיך. זו בעצם עבודה יום יומית וזה בסופו של דבר משתלם".

 

על הקהל הישראלי שהגיע לאולם אמרה: "קיבלתי עידוד רב, וכשהציגו את כל המתעמלות ועליתי לבמה ראיתי את הקהל הרב שבא מישראל, זה ריגש אותי וזה עזר לי. אני מודה לכל מי שהגיע, רק רוצה להגיד תודה".

 

אוהדים ישראלים בבאקו (צילום: אורן אהרוני)
קיבלה תמיכה אדירה מהקהל(צילום: אורן אהרוני)

 

בסיום התרגיל האחרון של ניקול זליקמן אשרם התחבקה איתה ארוכות ועל כך אמרה: "אמרתי לה שהיא אלופה, שעשינו את זה, את הקריטריון לאולימפיאדה ואנחנו הכי מאושרות בעולם. חיבקנו אחת את השנייה ופשוט לא היו לנו מילים".

 

מה עושים עכשיו עד האולימפיאדה?

"אני מאושרת שאני עכשיו באולימפיאדה. אני מניחה שתהיה עכשיו ירידה, כמו פגרה כזאת, אבל נתחיל לעבוד על תרגילים חדשים ולהכין את עצמנו בצורה הכי טובה שאנחנו יכולות".

 

ניקול זליקמן מחבקת את לינוי אשרם (צילום: אורן אהרוני)
"עשינו את זה". אשרם עם זליקמן(צילום: אורן אהרוני)

לינוי אשרם (צילום: אורן אהרוני)
"יודעת שרף הציפיות עלה"(צילום: אורן אהרוני)

 

רף הצפיות ממשיך לעלות

"כן, אני מודעת לזה. וזה רק עוזר לי עם כל התמיכה שאני מקבלת מכולם.

האמת שעדיין לא דיברתי עם ההורים".

 

אופיר אבן, מנהל המועדון של אשרם הפועל ראשון לציון, היה נרגש: "אין מילים, הישג מדהים בכל קנה מידה. לינוי ממשיכה לבסס את עצמה בטופ העולמי בעזרת צוות מדהים שכולל את איילת זוסמן, לנה קופילנקו, רעיה אירגו, גלינה ברסקי והשופטת שלנו נטלי מלכה ביידיק. והודות לתמיכת איגוד ההתעמלות, הוועד האולימפי והיחידה לספורט הישגי שעושים הכל כדי לאפשר לנו את השקט לעבוד ולהגיע לפסגות הללו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
לינוי אשרם
צילום: אורן אהרוני
מומלצים