מכבי ת"א ומכבי ראשל"צ התייצבו לגמר גביע המדינה כשיחסי הכוחות ברורים. התחושות אצל שני הצדדים שלא באמת יהיה פה קרב, ושהתוצאה היא כמעט צפויה, שלא לומר ידועה מראש.
בפועל, ראשון שעלתה עם זר אחד ושיחקה בסגל חסר מאוד, נתנה מלחמה והצליחה להפתיע, בטח במחצית הראשונה וגם בחלק מהרבע השלישי.
1 צפייה בגלריה
גוט מול זוסמן
גוט מול זוסמן
גוט מול זוסמן
(צילום: עוז מועלם)
תחילת המשחק רמזה על המשכו, כאשר הכתומים פתחו בחמישייה עם שחקני הנוער כאות מחאה על כך שלא התאפשר להם לדחות את המשחק, ועם המון שאפתנות ומוטיבציה הובילו 0:7. אלא שמהר מאוד מכבי ת"א בראשותו של סקוטי ווילבקין התעוררה והמשחק הפך למאוזן.
במכבי בלטו יובל זוסמן, ווילבקין ואנטה ז'יז'יץ', אשר קלעו כל אחד 16 נקודות. השליטה של מכבי ת"א בריבאונד, הניסיון שלה במעמדים הללו והסגל הקצר של ראשון מהצד השני, למרות הצטיינותם של איגור קולשוב ואקים מיצ'ל, הכריעו לבסוף את הכף.
אחרי היעדרות של שלוש שנים מהמעמד ואחרי שנת קורונה, היה יפה לראות את הקהל הצהוב שהגיע בהמוניו לתמוך ולעודד את הקבוצה. זו הייתה תצוגת תכלית של קהל רעב שרצה מאוד את הגביע. לעומת זאת הקבוצה עצמה הציגה משחק שבלוני, עייף וחלש, שספק אם היה מסתיים כפי שהסתיים אילולא היריבה הייתה כה חסרה בשחקני מפתח.
לסיכום ניתן לומר כי אם הקבוצה של יאניס ספרופולוס לא תשתפר משמעותית, יש סיכוי לא קטן שהאליפות תברח. יותר מדי שחקנים לא בכושר, כמו אות'לו האנטר, שנמצא במשבר מנטלי קשה ולא מספק את הסחורה. יאניס, היה צריך לתת אשראי לדרגן בנדר, שכרגע נראה יותר יעיל ואנרגטי, ולאור עזיבתם של טיילר דורסי ואלייז'ה בראיינט, יכול לעזור בקליעה מחוץ לקשת.
אנחנו כאוהדים נמשיך לתמוך ללא הפסקה, אבל מצפים גם מהשחקנים שיתנו הכל עבורנו ועבור הקבוצה. בשבועות הקרובים נדע אם מכבי ת"א אכן עשתה את השינוי או שמא הגביע היה התואר האחרון לעונה.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.