כשהניו יורק ניקס הפסידו לשיקגו בולס של מייקל ג'ורדן באחד ממשחקי גמר הפלייאוף של החוף המזרחי של ליגת ה-NBA, אמר מאמנם האגדי פט ריילי: "על מנת לקחת את האליפות בשנה הבאה נצטרך להיות פי 10 קשוחים יותר, פי 10 אכזריים יותר ופי 10 מלוכלכים יותר". וזה עוד הגיע מהמאמן הכל כך קלאסי שבא מלוס אנג'לס לייקרס הנוצצת של קארים עבדול-ג'באר ומג'יק ג'ונסון. כך אמר פאט ריילי, ולא צ'אק דיילי, שהיה המאמן של אחת הקבוצות המלוכלכות בהיסטוריה של הכדורסל, דטרויט פיסטונס. וכך צריך גם להגיד ברק בכר לקבוצה שלו.
עם ובלי קשר להפסד המרגיז למכבי ת"א בשבוע שעבר, זו תמצית הדברים. עוד ביום המשחק אמרתי לאביו של אחד השחקנים בחלופת מסרונים שמכבי ת"א זו חבורה נושכת שיודעת מתי לנעוץ עמוק את השיניים. הצהובים יודעים איך לשתק, להכאיב ולהכריע את היריב. ואם נוסף לזה אלמנט של מזל - מה טוב. מכבי ת"א לא משחקת בשביל לזכות בתואר "חביבת הקהל". האיכות נמדדת גם ביופי, אך פנים אחרות רבות לה. יופי שמור למחוזות אחרים, הישגים נקנים בכוח ובעוצמה - לפחות כך זה כאן בשכונה שלנו, ולא רק בכדורגל.

1 צפייה בגלריה
נטע לביא
נטע לביא
מכבי חיפה
(צילום: עוז מועלם)

ועל זה חייבת מכבי חיפה לעבוד כבר מעכשיו. פער 8 הנקודות הפך ל-5 בלבד, ומכבי חיפה צריכה להיפרד, גם אם באופן זמני, מתואר "היפה של הכיתה". צריל להבין שמלכת הכיתה היא לא זו שכולם מסתכלים עליה - מלכת הכיתה היא זו שכולם פוחדים ממנה. זו שיותר מאשר פוחדים להתעסק איתה, זו היא שאינה פוחדת להתעסק עם כל מי שרק אפשר, רק כדי להיות שוב ושוב מלכת הכיתה, ולהרבה זמן.
הכותב הוא אוהד סבלני של מכבי חיפה.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כ