שבוע מותח עבר על ליגת העל, כאשר הקרב על האליפות עבר למחזור הסיום. בהחלט פיניש אדיר לחובבי הענף, אך גם מורט עצבים עבור אוהדי מכבי חיפה ומכבי ת"א.
הירוקים כבר היו בסרט הזה כמה פעמים, האחרונה הסתיימה במפח נפש ב-2010, בעונת הקיזוז הזכורה לשמצה, על אף ששנה לאחר מכן הם תיקנו והניפו צלחת.
1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
(צילום: עוז מועלם)
מהצד השני נמצאת האלופה המכהנת, מכבי ת"א, שבעונה לא מרשימה כלל הצליחה להפתיע ולגרום לליגה להיראות מעניינת במחזורי הסיום. הירוקים, שכבר 10 שנים ללא אליפות, מייחלים ומתפללים לרגע הזה, בעיקר כדי להחזיר את הכבוד למועדון ולאוהדים שלא מפסיקים לדחוף גם בשנים הקשות. יחד עם זאת, הם לא רוצים להפסיד את האליפות ליריבה המרה, אותה הם לא מצליחים לנצח כבר 14 מפגשים רצופים. אם חיפה תחזור סוף סוף לקדמת הבמה, היא תעלה את הביטחון שלה, תחזיר את הכבוד ותבוא מוכנה מנטלית להמשך ההתמודדות עם הצהובים בעונה הבאה.
נכון, לקבוצה מהכרמל מספיק תיקו במשחק מול הפועל ב"ש, אך אם תפסיד ומכבי ת"א תנצח, תהיה זו מפלה נוספת של הירוקים ביריבות בין השתיים.
מכבי חיפה, היחידה שלא הפסידה עד כה בפלייאוף העליון, תגיע למשחק ללא הבלם שלה פלאניץ', וללא הקפטן המוצהב נטע לביא, אך ברק בכר, שעד כה משתדל לא לצאת בהצהרות בראיונות, כבר התחיל במלחמה פסיכולוגית כדי לשדר ביטחון לשחקניו.
בכל משחק שבו חיפה ניצחה בפלייאוף העליון, היו מעורבים עומר אצילי או דולב חזיזה, המספקים מספרים נהדרים העונה, כאשר הראשון הוא מלך הבישולים של הליגה והשני מוביל במסירות מפתח מדויקות. הציפייה מהשניים היא כמובן להופיע ובגדול למשחק האליפות.
מכבי ת"א, לעומת זאת, לא חשבה שתגיע לרגע הזה בשבוע שעבר, אבל עכשיו היא בטח לא תוותר ותנסה להפעיל את התותחים הכבדים שלה. האוהדים, שכבר ויתרו על האליפות, לא יהיו מאוכזבים אם לא יקחו את הצלחת ויעריכו את הניסיון היפה, בניגוד לאוהדי חיפה שלהם יש ציפיות גדולות לאורך כל העונה.
לא רק האליפות מונחת כאן על השולחן, אלא גם קרב של אגו וכבוד בין שני המועדונים הגדולים בכדורגל הישראלי. דבר אחד בטוח, יהיו דמעות, השאלה רק אם של אושר או של עצב.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.